کد خبر: 117927
A

مقتدی صدر: فراکسیون صدر به بالاترین تعداد کرسی‌های پارلمان آینده دست می‌یابد

رهبر جریان صدر عراق : فراکسیون صدر بیشترین شانس را برای کسب بالاترین تعداد کرسی‌های پارلمان دارد و باید زمام امور را در وهله اول از صلح به دست بگیرد.

مقتدی صدر: فراکسیون صدر به بالاترین تعداد کرسی‌های پارلمان آینده دست می‌یابد

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ مقتدی صدر، رهبر جریان صدر در کنفرانس خبری فراکسیون متبوعش در نجف اظهار کرد: میهن نیاز به تلاش‌های خیرین، اصلاح‌طلبان، صلح، همبستگی و درایت دارد. عراق تا کی باید در میان فساد بماند، نه اینکه فساد باید برچیده شود و اصلاحات جایش را بگیرد و صلح سراسر عراق را بگیرد. آیا اشغالگری، تروریسم، گرسنگی و ترس کافی نیست، کی می‌خواهیم در صلح و امنیت زندگی کنیم.

او اضافه کرد: تا کی این درگیری‌های سیاسی و حزبی و دعوا بین ما وجود خواهد داشت؟ درگیری و جنگ بس نیست. عراق نیاز به صلح، همبستگی، درایت، عقل و فکر، قدرت دارد تا مقابل دشمنانی نظیر آمریکا، اسرائیل، تروریسم و سازش با اشغالگران بایستد.

رهبر جریان صدر گفت، فراکسیون صدر بیشترین شانس را برای کسب بالاترین تعداد کرسی‌های پارلمان دارد و باید زمام امور را در وهله اول از صلح به دست بگیرد.

مقتدی صدر اشاره کرد: ملت عراق دیگر طاقت ندارند چه ما چیز جدید بیاوریم یا نیاوریم. فراکسیون صدر باید قدرت مسؤولیت پذیری و نوآوری داشته باشد و در جهت خواسته‌های ملت عمل کند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر