کد خبر: 119148
A

آمریکا: مذاکرات وین باید دقیقاً از همان نقطه پایان شروع شود

«ند پرایس»، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا درباره جمع‌بندی سفرهای مالی تصریح کرد آمریکا، سه کشور اروپایی و اعضای «گروه ۱+۵» در این باور که دیپلماسی موثرترین روش در قبال ایران است متحد و هم‌نظرند. او گفت: «ما در این باور‌ها که مذاکرات وین باید در اسرع وقت آغاز شوند و باید دقیقاً از همان نقطه پایان در دور ششم شروع شوند، متحد و هم‌نظریم.»

آمریکا: مذاکرات وین باید دقیقاً از همان نقطه پایان شروع شود

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ «ند پرایس»، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در نشست خبری روزانه درباره نشست‌های «رابرت مالی»، نماینده ویژه دولت آمریکا در امور ایران توضیحاتی ارائه کرد.

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا درباره جمع‌بندی سفرهای مالی تصریح کرد آمریکا، سه کشور اروپایی و اعضای «گروه ۱+۵» در این باور که دیپلماسی موثرترین روش در قبال ایران است متحد و هم‌نظرند.

او گفت: «ما در این باورها که مذاکرات وین باید در اسرع وقت آغاز شوند و باید دقیقاً از همان نقطه پایان در دور ششم شروع شوند، متحد و هم‌نظریم.»

پیشبر منابع خبری گزارش داده بودند رابرت مالی روز جمعه در پاریس با دیپلمات‌های ارشد فرانسه، آلمان و انگلیس درباره مذاکرات معلق‌شده وین در خصوص برجام رایزنی خواهد کرد. سفر مالی به پاریس در ادامه سفر چهار روزه او به منطقه غرب آسیا صورت گرفت.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر