کد خبر: 119738
A

کنایه جدید نماینده روسیه به نماینده ایران/ اولیانوف: مگر قرار نبود علی باقری هفته آینده، زمان مذاکرات را اعلام کند؟!

میخائیل اولیانوف، نماینده روسیه در سازمان‌های بین المللی، به خبر "تهران تایمز" مبنی بر اینکه "به زودی" تاریخ دقیق از سرگیری مذاکرات اعلام خواهد شد، نوشت: "خوب است فقط یک نکته، تهران تایمز عزیز. تا آنجایی که به یاد دارم، پس از نشست بروکسل در 27 اکتبر، طرف ایرانی موضع مشخص‌تری داشت و قصد داشت روز دقیق از سرگیری مذاکرات وین را نه به زودی، بلکه دقیقا هفته آینده اعلام کند." هفته گذشته مذاکره کنندگان و رسانه های دولتی مدعی تعیین زمان آغاز مذاکرات در این هفته شده بودند

کنایه جدید نماینده روسیه به نماینده ایران/ اولیانوف: مگر قرار نبود علی باقری هفته آینده، زمان مذاکرات را اعلام کند؟!

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ میخائیل اولیانوف، نماینده روسیه در سازمان‌های بین المللی،  به خبر "تهران تایمز" مبنی بر اینکه "به زودی" تاریخ دقیق از سرگیری مذاکرات اعلام خواهد شد، واکنش نشان داد.

به گزارش «انتخاب»؛  اولیانوف در توئیتی در واکنش به این خبر نوشت: "خوب است فقط یک نکته، تهران تایمز عزیز. تا آنجایی که به یاد دارم، پس از نشست بروکسل در 27 اکتبر، طرف ایرانی موضع مشخص‌تری داشت و قصد داشت روز دقیق از سرگیری مذاکرات وین را نه به زودی، بلکه دقیقا هفته آینده اعلام کند."

لازم به ذکر است که تهران تایمز در خبری نوشته بود: در پی دیدارهای علی باقری معاون وزیر امور خارجه ایران در تهران، بروکسل و مسکو، مقرر شد مذاکرات احیای برجام تا قبل از پایان نوامبر از سر گرفته شود و تاریخ دقیق آن به زودی اعلام خواهد شد.

اولیانوف: قرار بود علی باقری نه به زودی بلکه دقیقا هفته آینده، زمان از سرگیری مذاکرات وین را اعلام کند

 
 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر