کد خبر: 119989
A

وزارت دفاع امریکا مدعی شد: اظهارات مقامات ایران درباره نفتکش، نادرست و بی اساس هستند

الجزیره نوشت؛ ژنرال مارک میلی، رئیس ستاد مشترک ارتش ایالات متحده؛ مدعی شد ایران تهدیدهایی را علیه منافع آمریکا انجام داده است او همچنین اعلام کرد که کشورش آمادگی دارد تا به این تهدیدها پاسخ دهد.

 وزارت دفاع امریکا مدعی شد: اظهارات مقامات ایران درباره نفتکش، نادرست و بی اساس هستند

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ الجزیره نوشت؛ ژنرال مارک میلی، رئیس ستاد مشترک ارتش ایالات متحده؛ مدعی شد ایران تهدیدهایی را علیه منافع آمریکا انجام داده است او همچنین مدعی شد که کشورش آمادگی دارد تا به این تهدیدها پاسخ دهد.

ژنرال مارک میلی، چهارشنبه 3 نوامبر، در واکنش به تحولات هفته گذشته، ادعا کرد که ایران خواهان رویارویی علنی با آمریکا نیست زیرا از نتیجه آن آگاه است، اما بسیاری از فعالیت‌های بی‌ثبات کننده را انجام داده و منافع آمریکا را تهدید می‌کند.

مارک میلی طی سخنرانی در همایش امنیتی اسپن «Aspen Security Forum»، ضمن خطرناک خواندن اقدامات ایران، تاکید کرد که آمریکا برای اجرای فرمان جو بایدن، رئیس جمهوری ایالات متحده علیه ایران آمادگی دارد.

رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا در ادامه گفت: «ایران منافع ما را تهدید می‌کند و چنانچه لازم شود برای پاسخ دادن به این تهدیدها آماده‌ایم.»

در ادامه تنش‌های فزاینده میان واشینگتن و تهران، پنتاگون همچنین فعالیت‌های پهپادی ایران در آسمان تنگه هرمز را «خطرناک و غیر حرفه‌ای» توصیف کرد

 

 وزارت دفاع ایالات متحده آمریکا،«پنتاگون» روایت‌های رسانه های ایرات درباره حادثه نفتکش توقیف شده و رویارویی دریایی میان دو طرف در دریای عرب را تکذیب کرد.

 

ادعاهای وزارت دفاع آمریکا در حالی مطرح شده که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی فیلمی از نفتکش مذکور را منتشر کرده است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر