کد خبر: 120062
A

داوود اوغلو: اردوغان با «جورج سورس» ارتباط داشته است

احمد داوود اوغلو متحد سابق اردوغان به شدت به وی حمله کرد. داوود اوغلو تأکید کرد که اردوغان در گذشته با سورس دیدارهایی را برگزار کرده بود و افرادی از حزب حاکم در حال حاضر با این تاجر آمریکایی مشهور ارتباط دارند.

داوود اوغلو: اردوغان با «جورج سورس» ارتباط داشته است

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ احمد داوود اوغلو متحد سابق اردوغان به شدت به وی حمله کرد.

به گزارش روزنامه ترکیه ای زمان، «احمد داوود اوغلو» رئیس حزب مخالف «آینده»با حمله به«رجب طیب اردوغان» رئیس جمهور ترکیه گفت که اردوغان با «جورج سورس»تاجر آمریکایی که اکنون وی را دشمن می داند ارتباط داشته است.

داوود اوغلو تأکید کرد که اردوغان در گذشته با سورس دیدارهایی را برگزار کرده بود و افرادی از حزب حاکم در حال حاضر با این تاجر آمریکایی مشهور ارتباط دارند.

متحد سابق اردوغان که اکنون در جرگه مخالفان وی قرار دارد خواستار گسترش چارچوب تحقیقات درباره اتهاماتی شد که به دلایل آنها «عثمان کاوالا»فعال مدنی در حال حاضر در زندان به سر می برد تا این مساله فاش شود و گفت: اگر چارچوب تحقیقات را گسترش دهند، آن وقت به افرادی از باند بلیکان(گروهی که از اردوغان حمایت رسانه ای می کند)می رسند زیرا برخی از مشاوران با سورس در ارتباط هستند و با وی همکاری می کنند.

اوغلو در حالی این حرف ها را می زند که اردوغان هفته گذشته در پاسخ به بیانیه 10 سفیر خارجی که خواستار آزادی کاوالا شدند، حمله غیرمستقیمی به سورس کرد و عثمان کاوالا که از پنج سال پیش تا کنون در بازداشت به سر می برد را از«بقایای جورج سورس» توصیف کرد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر