کد خبر: 121409
A

نخست وزیر انگلیس: دنیا وقت چندانی برای تعامل با ایران در موضوع هسته‌ای ندارد

«بوریس جانسون»، نخست‌وزیر انگلیس با «اسحاق هرتزوگ»، رئیس اسرائیل دیدار کرد اسحاق هرتزوگ در این دیدار مدعی شد اسرائیل «امیدوار است متحدان ما در گروه ۱+۵ تا آنجا که امکان دارد سختگیرانه عمل کند زیرا فکر نمی‌کنیم آنها (ایرانی‌ها) روشی دوستانه در پیش گرفته باشند و تنها در صورتی که همه گزینه‌ها روی میز باشند مسائل ممکن است در جهت درست حرکت کنند.»

نخست وزیر انگلیس:  دنیا وقت چندانی برای تعامل با ایران در موضوع هسته‌ای ندارد

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ «بوریس جانسون»، نخست‌وزیر انگلیس در دیدار با «اسحاق هرتزوگ»، رئیس اسرائیل گفته که دنیا وقت چندانی برای تعامل با ایران در موضوع هسته‌ای ندارد.

جانسون خطاب به هرتزوگ که به لندن سفر کرده گفت: «از اینکه شما این سفر را در یکی از بخش‌های زودهنگام صدارت خود انجام دادید مفتخریم و ما این را گواهی مهم برای قوی بودن این رابطه می‌دانیم.»

جانسون خطاب به هرتزوگ که به لندن سفر کرده گفت: «از اینکه شما این سفر را در یکی از بخش‌های زودهنگام صدارت خود انجام دادید مفتخریم و ما این را گواهی مهم برای قوی بودن این رابطه می‌دانیم.»

رسانه‌های عبری زبان گزارش داده‌اند اسحاق هرتزوگ جانسون را برای سختگیری علیه ایران تحت فشار قرار داد.

اسحاق هرتزوگ در این دیدار مدعی شد اسرائیل «امیدوار است متحدان ما در گروه ۱+۵ تا آنجا که امکان دارد سختگیرانه عمل کند زیرا فکر نمی‌کنیم آنها (ایرانی‌ها) روشی دوستانه در پیش گرفته باشند و تنها در صورتی که همه گزینه‌ها روی میز باشند مسائل ممکن است در جهت درست حرکت کنند.»

رئیس رژیم صهیونیستی از اینکه انگلیس شاخه سیاسی حماس را غیرقانونی اعلام کرده تشکر کرد. جانسون در پاسخ گفت: «من می‌خواهم روی این نکات تأکید کنم. اول از همه، حماس که درباره آن تصمیم درستی گرفته شد. البته تصمیم دشوار و جنجالی‌ای بود ولی فکر می‌کنم تصمیم درستی بود که حادثه وحشتناکی که اندکی بعد در اسرائیل شاهد آن بودیم بر آن صحه گذشت. اتفاق وحشتناکی بود.»

روزنامه جروزالم‌پست مدعی شد حادثه مورد اشاره بوریس جانسون، تیراندازی روز یکشنبه «توسط یک عضو حماس» بوده است.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه گفت: «نظر شما درباره ایران هم موجه است و ما شاهد وضعیتی هستیم که دنیا زمان چندانی ندارد.»

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر