کد خبر: 122101
A

الیجا مگنیر: دیپلمات های اروپای و انگلیسی گفت و گوهای هسته ای را بی فایده و غیر موثر می دانند

الیجا مگنیر(Elijah J. Magnier) خبرنگار و تحلیلگر مسائل خاورمیانه؛ در گزارش خود از مذاکرات وین نوشت: مذاکرات هسته ای تا امروز هیچ دستاورد مشخصی نداشته است این احتمال وجود دارد که غرب پیشنهاد سوم را هم علی رغم تلاش های دیپلماتیک، ایرانی ها نپذیرد. امروز اروپا و انگلیس بسیار ناراحت هستند زیرا محتوای 2 پیش نویس ارائه شده توسط ایران در وین در جریان مذاکرات هسته ای را بی فایده و غیر موثر می دانند.

 الیجا مگنیر: دیپلمات های اروپای  و انگلیسی گفت و گوهای هسته ای را  بی فایده و غیر موثر می دانند

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ الیجا مگنیر(Elijah J. Magnier) خبرنگار و تحلیلگر مسائل خاورمیانه؛ در گزارش خود از مذاکرات وین نوشت: «مذاکرات هسته ای تا امروز هیچ دستاورد مشخصی نداشته است این احتمال وجود دارد که غرب پیشنهاد سوم را هم علی رغم تلاش های دیپلماتیک، ایرانی ها نپذیرد. امروز اروپا و انگلیس بسیار ناراحت هستند زیرا محتوای 2 پیش نویس ارائه شده توسط ایران در وین در جریان مذاکرات هسته ای بی فایده و غیر موثر می دانند.»

این خبرنگار عرصه دیپلماسی همچنین نوشت: «شاید پیش نویس سوم (هنوز ارائه نشده) بتواند مذاکرات وین را مطلوب کند. مذاکرات به کندی پیش خواهد رفت. باید منتظر بمانیم و ببینیم. هفته آینده چه می شود»

الیجا مگنیر همچنین گفت: در حال حاضر مذاکرات در دور هفتم شکست خورده و باید منتظر هفته آینده باشیم.» 

 

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر