کد خبر: 122482
A

رویترز به نقل از مذاکره کننده ایرانی: موضع ایران تغییر نکرده، تمام تحریم‌ها باید یکجا برداشته شود

یک مقام ارشد هیأت مذاکره‌کننده ایران در وین به خبرگزاری رویترز اعلام کرد که این دور هم مانند قبل موضع ایران در مذاکرات، تغییر نکرده و ایران قاطعانه بر روی خواسته‌های خود ایستادگی خواهد کرد و تمامی تحریم‌ها باید یکجا رفع شود.اینکه در برخی رسانه ها گفته شده، ایران تغییری در مواضع خود نسبت به هفته گذشته داده؛ نادرست است.

رویترز به نقل از مذاکره کننده ایرانی: موضع ایران تغییر نکرده، تمام تحریم‌ها باید یکجا برداشته شود

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ یک مقام ارشد هیأت مذاکره‌کننده ایران در وین به خبرگزاری رویترز اعلام کرد که این دور هم مانند قبل موضع ایران در مذاکرات، تغییر نکرده  است. 

این مقام ارشد ایرانی در وین  همچنین به خبرگزاری رویترز گفت که ایران قاطعانه بر روی خواسته‌های خود خواهد ایستاد و تمامی تحریم‌ها باید یکجا و در یک فرایند قابل راستی‌آزمایی رفع شود.اینکه در برخی رسانه ها گفته شده، ایران تغییری در مواضع خود نسبت به هفته گذشته داده؛ نادرست است. 

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ خبرگزاری رویترز گزارش کرد که یک مقام ارشد ایرانی نزدیک به مذاکرات گفته است: «ایران قاطعانه بر روی خواسته‌های خود ایستادگی خواهد کرد».

این مقام ایرانی آن طور که رویترز گزارش کرده، با تأکید بر این مطلب که حصول توافق به تصمیم سیاسی ایالات متحده بستگی دارد، گفت: «تمامی تحریم‌ها باید به صورت یکجا و در یک فرایند قابل راستی‌آزمایی رفع شود».

همزمان با انتشار این خبر رویترز، «علی باقری» معاون سیاسی وزیر امور خارجه ایران و مذاکره‌کننده ارشد ایران د ر مذاکرات با گروه 1+4 (انگلیس، فرانسه، روسیه چین بعلاوه آلمان) تأکید کرد که ایران برای ورود به مذاکرات اراده جدی داشته و در صورت فراهم شدن زمینه‌های لازم، هیچ مانعی برای توافق نمی‌بیند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر