کد خبر: 123305
A

معمای تغییر جنسیت همسر رئیس جمهور فرانسه

بریژیت مکرون، همسر امانوئل مکرون، رئیس‌جمهور فرانسه، پس از راه‌اندازی یک کمپین اطلاعات نادرست عجیب علیه او که ادعا می‌کند، بریژیت درواقع مرد به دنیا آمده و تغییر جنسیت داده، توضیحاتی را ارائه داد

معمای تغییر جنسیت همسر رئیس جمهور فرانسه

به گزارش سایت دیده بان ایران؛  به نقل از نیویورک پست، به نظر می‌رسد که این شایعات از یک پست فیس‌بوک در ماه مارس سرچشمه می‌گیرد، پیش از انتشار این پست در اواسط اکتبر، یک رسانه راست افراطی مقاله‌ای درباره «معمای بریژت ماکرون» فرضی منتشر کرد.

معمای تغییر جنسیت همسر رئیس جمهور فرانسه

شایعات بی‌اساسی که در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌شود می‌گوید بریژیت یک زن تراجنسیتی است که نامش در بدو تولد ژان میشل تروگنو بود. در چند هفته گذشته، این ادعا‌های عجیب و غریب با ظهور هشتگ پرطرفدار #JeanMichelTrogneux جذابیت جدیدی پیدا کرده است.

ژان انوشی، وکیل بریژیت به خبرگزاری فرانسه گفت که بریژیت، ۶۸ ساله، اکنون قصد دارد یک شکایت حقوقی برای شکایت در مورد اطلاعات نادرست ارائه کند.

رئیس جمهور فرانسه، زمانی که ۱۵ ساله بود و بریژیت ۴۰ ساله معلم کلاس وی بود، او را برای اولین بار ملاقات کرد. این حجم از اختلاف سنی، توجه زیادی را به خود جلب کرده بود. این زوج، پیش از این نیز  با اتهاماتی در رابطه با ازدواج خود مواجه بودند.

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر