کد خبر: 123640
A

هاآرتص: ارتش اسرائیل «چند سناریو احتمالی» را برای حمله به ایران آماده کرده است

روزنامه هاآرتص نوشت، ارتش اسرائیل چندین سناریو احتمالی را برای حمله به اهداف در ایران ارائه کرده است. روزنامه هاآرتص با اعلام این خبر نوشت که ارتش اسرائیل در عین حال تأکید کرده است که تعیین نتیجه چنین حملاتی یا ارزیابی اینکه چگونه بر برنامه هسته‌ای تهران تأثیر می‌گذارد، دشوار است.

هاآرتص:  ارتش اسرائیل «چند سناریو احتمالی» را برای حمله به ایران آماده کرده است

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ روزنامه "هاآرتص" نوشت، ارتش این اسرائیل چندین سناریو احتمالی را برای حمله به اهداف در ایران ارائه کرده است. روزنامه هاآرتص با اعلام این خبر نوشت که ارتش اسرائیل در عین حال تأکید کرده است که تعیین نتیجه چنین حملاتی یا ارزیابی اینکه چگونه بر برنامه هسته‌ای تهران تأثیر می‌گذارد، دشوار است.

روزنامه "هاآرتص" هفتم دی با ذکر این خبر نوشت که ارتش اسرائیل در عین حال تأکید کرده است که تعیین نتیجه چنین حملاتی یا ارزیابی اینکه چگونه بر برنامه هسته‌ای تهران تأثیر می‌گذارد، دشوار است.

به نوشته این گزارش، ارتش اسرائیل می‌گوید در ماه‌های گذشته به عنوان بخشی از آمادگی‌های خود برای حمله احتمالی به ایران، به سلاح‌های پیشرفته‌تری دست یافته، نیروی هوایی این رژیم تمرینات آموزشی انجام داده و به پایگاه داده‌های نظامی خود جزئیات اهداف جدیدی را نیز اضافه کرده است.

به نوشته هاآرتص، برای این منظور ۹ میلیارد شِکِل (۲٫۹ میلیارد دلار) بودجه اضافی به ارتش اسرائیل داده شده است.

 
 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر