کد خبر: 123930
A

سی‌ان‌بی‌سی‌ آمریکا : ۵۶ درصد از شرکت کنندگان در نظر سنجی از عملکرد بایدن رضایت ندارند

نتایج نظرسنجی تازه شبکه خبری «سی‌ان‌بی‌سی‌» حاکی از آن است که «جو بایدن»، رئیس‌جمهوری آمریکا‌ میزان بی‌سابقه ۵۶ درصد نارضایتی را ثبت کرده است.بنا به گزارش این شبکه، بایدن در بخش مدیریت اقتصاد و همه‌گیری کرونا، بیشترین ضربه را متحمل شده است.

سی‌ان‌بی‌سی‌ آمریکا :  ۵۶ درصد از شرکت کنندگان در نظر سنجی از عملکرد بایدن رضایت ندارند

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ به نقل از وال استریت ژورنال، میزان نارضایتی مردم آمریکا از رئیس‌جمهوری این کشور رکورد زد. 

نتایج نظرسنجی تازه شبکه خبری «سی‌ان‌بی‌سی‌» حاکی از آن است که «جو بایدن»، رئیس‌جمهوری آمریکا‌ میزان بی‌سابقه ۵۶ درصد نارضایتی را ثبت کرده است.

در حال حاضر میزان محبوبیت بایدن ۴۴ درصد است.

بنا به گزارش این شبکه، بایدن در بخش مدیریت اقتصاد و همه‌گیری کرونا، بیشترین ضربه را متحمل شده است. این نظرسنجی نشان داد که ۶۰ درصد شرکت‌کنندگان، از نحوه مدیریت اقتصادی بایدن راضی نبوده و ۵۵ درصد آنان، مدیریت همه‌گیری کرونا به دست بایدن را رضایت‌بخش نمی‌دانند.

در حوزه اقتصاد، ۷۲ درصد از شرکت‌کنندگان در نظرسنجی اعلام کردند که از نحوه مدیریت بایدن در خصوص قیمت کالاهای روزمره ناراضی هستند و ۶۶ درصد نیز عملکرد بایدن در بهبود اوضاع اقتصادی را رضایت‌بخش ارزیابی نکردند.

در موضوع واکسیناسیون، نیمی از شرکت‌کنندگان معتقد هستند که بایدن زیاده‌روی کرده است، ۲۶ درصد با سیاست‌های دولت موافق بودند و ۲۴ درصد گفتند که هنوز آن‌طور که باید سخت‌گیری نشده است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر