کد خبر: 124826
A

ایران پیشنهاد آمریکا درباره توافق هسته ای را رد کرد

مقامات دولتی در ایران و تیم مذاکره کننده، پیشنهاد آمریکا به ایران در خصوص توافق هسته ای را رد کرده اند یک منبع نزدیک به تیم مذاکره کننده هسته ای با تایید خبر عدم توافق و رد کامل پیشنهاد طرف غربی گفت: هیات مذاکره کننده ایرانی پیشنهاد مطرح شده از سوی تیم مذاکره کننده آمریکایی را به طور مشخص رد کرده است.

ایران پیشنهاد آمریکا درباره توافق هسته ای را رد کرد

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ مقامات دولتی در ایران  تیم مذاکره کننده، پیشنهاد آمریکا به ایران در خصوص توافق هسته ای را رد کرده اند.

یک منبع نزدیک به تیم مذاکره کننده هسته ای با تایید خبر عدم توافق و رد کامل پیشنهاد طرف غربی گفت: هیات مذاکره کننده ایرانی پیشنهاد مطرح شده از سوی تیم مذاکره کننده آمریکایی را به طور مشخص رد کرده است. 

این منبع دیپلماتیک خاطر نشان کرد: «توافق موقت از سوی ایران پذیرفته شده نیست. چنین توافقی در دستور کار جمهوری اسلامی ایران قرار ندارد.»

شبکه خبری ان.بی.سی امروز در گزارشی ادعایی به نقل از چند مقام آمریکایی عنوان کرد که مسکو، با اطلاع آمریکا، به ایران پیشنهاد داده که با توافق موقت هسته‌ای، در برابر اعمال برخی محدودیت‌های هسته‌ای، از لغو پاره‌ای از تحریم‌ها بهره‌مند شود.

 
 
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر