کد خبر: 126420
A

درخواست اسرائیل برای خروج شهروندانش از اوکراین

همزمان با هشدارهای غرب نسبت به نزدیک شدن حمله احتمالی روسیه به اوکراین، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی خواستار خروج شهروندان این رژیم از اوکراین شد.

درخواست اسرائیل برای خروج شهروندانش از اوکراین

به گزارش سایت دیده بان ایران ؛ به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، نفتالی بنت، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با انتشار توییتی از شهروندان این رژیم در اوکراین خواست که هرچه سریع‌تر به اراضی اشغالی بازگردند.

بنت با تاکید بر اینکه وظیفه او و دولت رژیم صهیونیستی مراقبت از شهروندان این رژیم است، گفت که دستور افزایش تعداد پروازها از کی‌یف به تل‌آویو را صادر کرده است.

وی همچنین اعلام کرد که دستور داده است تا شهروندان این رژیم بیشتر منتظر نمانند و پیش از پیچیده‌تر شدن اوضاع این کشور و غیرممکن شدن خروج از آن از این کشور خارج شوند.

در همین حال، یائیر لاپید، وزیر خارجه دولت رژیم صهیونیستی نیز در سخنانی در این باره با بیان اینکه پروازهای روز گذشته از اوکراین به مقصد اراضی اشغالی تکمیل بودند، اظهار کرد کرد که برای انجام ۳۲ پرواز در هفته جاری برنامه ریزی شده است.

وی از شهروندان اسرائیلی خواست تا با این پروازها از اوکراین به اراضی اشغالی بازگردند.

وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی همچنین گزارش داد که خانواده‌های هیئت دیپلماتیک این رژیم در اوکراین در راه بازگشت به تل‌آویو هستند.

تلاش رژیم صهیونیستی برای خارج کردن شهروندانش از اوکراین پس از آن تسریع شد که منابع خبری عبری صبح امروز فاش کردند که آمریکا، رژیم صهیونیستی را در جریان زمان احتمالی حمله روسیه به اوکراین قرار داده است و به همین دلیل این رژیم درصدد خارج کردن فوری شهروندان خود از اوکراین است.

رسانه‌های عبری زبان اعلام کردند؛ واشنگتن به مقامات رژیم صهیونیستی اطلاع داده است که این حمله ممکن است طی سه‌شنبه و یا چهارشنبه آغاز شود./ایسنا

 

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر