کد خبر: 126538
A

هاآرتص: پلوسی برای رایزنی درباره مذاکرات وین راهی اسرائیل می‌شود

روزنامه «هاآرتص» نوشت که «نانسی پلوسی» رئیس مجلس نمایندگان آمریکا قرار است روز چهارشنبه با سفر به بیت المقدس از کنست بازدید کند. دستور کار وی در این مقام‌های اسرائیلی در زمینه آخرین تحولات مذاکرات ایران در وین خواهد بود. برخی از قانونگذاران ارشد آمریکا از جمله «آدام شیف»، «تد دوچ»، «باربارا لی» او را در این سفرهمراهی خواهند کرد.


هاآرتص: پلوسی برای رایزنی درباره مذاکرات وین راهی اسرائیل می‌شود

به گزارش سایت دیده بان ایران ؛ منابع خبری صهیونیستی دوشنبه شب به وقت تهران از قصد رئیس مجلس نمایندگان آمریکا برای سفر به فلسطین اشغالی جهت رایزنی با مقام‌های صهیونیستی درباره مسائل مختلف از جمله مذاکرات رفع تحریم‌هادر وین خبر دادند.

روزنامه «هاآرتص» نوشت که «نانسی پلوسی» رئیس مجلس نمایندگان آمریکا قرار است روز چهارشنبه با سفر به بیت المقدس از کنست بازدید کند. دستور کار وی در این مقام‌های صهیونیستی در زمینه آخرین تحولات مذاکرات ایران در وین خواهد بود. برخی از قانونگذاران ارشد آمریکا از جمله «آدام شیف»، «تد دوچ»، «باربارا لی» او را در این سفرهمراهی خواهند کرد.

این سفر در حالی صورت می‌گیرد که «نفتالی بنت» نخست وزیر رژیم اسرائیل و جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده به تازگی در یک تماس تلفنی درباره ایران گفت‌وگو کردند.

به نوشته هاآرتص، سفر پلوسی به فلسطین اشغالی در حالی انجام می‌شود که رئیس جمهور ایالات متحده نسبت به حمله قریب‌الوقوع روسیه به اوکراین نیزهشدار داده است. پلوسی روز یکشنبه در خصوص ماجرای روسیه با اوکراین گفت: «معتقدم که او برای تهاجم آماده است. اگر روسیه با تحریم‌ها تهدید نمی‌شد، حمله پوتین قطعی بود.»

پلوسی گفت که درک می‌کند که «ولودیمیر زلنسکی» رئیس‌جمهور اوکراین می‌خواهد مردم را در این وضعیت آرام نگه دارد و اقتصادش آسیب نبیند./فارس

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر