کد خبر: 126631
A

ریچارد نفیو، معمار تحریم ها: هم تیم مذاکره کننده آمریکا در وین را ترک کردم، هم وزارت خارجه را

ریچارد نفیو که چندی پیش به دلیل اختلاف نظر با نماینده ویژه دولت آمریکا در امور ایران از تیم مذاکره‌کننده آمریکا جدا شده بود، امروز در پیامی توئیتری اعلام کرد که با توجه به وجود علاقه نسبت به این موضوع در چند هفته گذشته، من باید چند مورد را روشن کنم. من در 6 دسامبر(15 آذر) تیم ایران وزارت خارجه آمریکا را به دلیل اختلاف نظر صادقانه در مورد سیاست ها، ترک کردم. من هفته گذشته وزارت خارجه را نیز ترک کردم.


ریچارد نفیو، معمار تحریم ها: هم تیم مذاکره کننده آمریکا در وین را ترک کردم، هم وزارت خارجه را

به گزارش سایت دیده بان ایران ؛ ریچارد نفیو که چندی پیش به دلیل اختلاف نظر با نماینده ویژه دولت آمریکا در امور ایران از تیم مذاکره‌کننده آمریکا جدا شده بود، امروز در پیامی توئیتری اعلام کرد که وزارت امور خارجه آمریکا را نیز ترک کرده است.

وی در توئیتی نوشت: با توجه به وجود علاقه نسبت به این موضوع در چند هفته گذشته، من باید چند مورد را روشن کنم. من در 6 دسامبر(15 آذر) تیم ایران وزارت خارجه آمریکا را به دلیل اختلاف نظر صادقانه در مورد سیاست ها، ترک کردم. من هفته گذشته وزارت خارجه را نیز ترک کردم.

اگرچه دیدگاه‌ها و سوابق من توسط افراد کمی بد توصیف شده و همچنان هم این رویه ادامه دارد، ولی با توجه به ماهیت مذاکرات جاری در وین، قصد ندارم جزئیات بیشتری را در حال حاضر یا به طور عمومی بیان کنم.

خدمت دوباره در دولت ایالات متحده و به طور خاص برای دولت بایدن یک امتیاز بود. اگر در آینده برایم نقش دیگری در دولت در نظر گرفته شود، افتخار می کنم اما قصد دارم به دانشگاه بازگردم./انتخاب

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر