کد خبر: 126933
A

رئیس جمهور خودخوانده دونتسک: برای مقابله با ارتش اوکراین آماده ایم

دنیس پوشیلین رئیس جمهوری خودخوانده دونتسک در شرق اوکراین اعلام کرد که نیروهای این منطقه برای مقابله با تهاجم ارتش اوکراین آمادگی دارند.

رئیس جمهور خودخوانده دونتسک: برای مقابله با ارتش اوکراین آماده ایم

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ خبرگزاری اسپوتنیک، پوشیلین امروز (شنبه) در سخنانی خطاب به ساکنان منطقه دونتسک که از کانال های تلویزیونی محلی این منطقه پخش شد، گفت که نیروهای اوکراینی در گلوله باران مناطق دونباس از خمپاره و موشک های ضدتانک و تیربار استفاده می کنند.

پوشیلین همچنین گفت که نیروهای اوکراینی با تانک به سوی اهداف مختلف شلیک می کنند.

به گفته رئیس جمهوری مردمی دونتسک، شبه نظامیان این منطقه با دشمن مقابله می کنند و به تیراندازی های آنها پاسخ می دهند.

وی با بیان اینکه در مناطق جمهوری مردمی دونتسک بسیج عمومی اعلام شده است از ساکنان این جمهوری خواست تا در حوزه های نظامی برای مسلح شدن و خدمت در واحدهای نظامی شبه نظامیان حضور یابند.

به گزارش ریانووستی، رئیس جمهوری مردمی لوگانسک نیز امروز دستور بسیج عمومی را صادر کرد.

به گزارش رسانه های روسی ،وضعیت منطقه دونباس از دو روز پیش با گلوله باران این مناطق توسط نیروهای اوکراینی به شدت متشنج شده است.

شبکه دوم تلویزیون دولتی روسیه امروز با اشاره به اینکه وضعیت منطقه دونباس بشدت متشنج شده است اعلام کرد: در شبانه روز اخیر نیروهای اوکراینی در منطقه لوگانسک نزدیک به ۷۰۰ بار و در منطقه دونتسک بیش از ۲۰۰ بار آتش بس را نقض کرده و با سلاح های سنگین ازجمله توپخانه و آتشبار ،مناطق مسکونی را هدف قرار می دهند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر