کد خبر: 127502
A

حرکت ناوچه رزمی انگلیسی به استونی برای تقویت جبهه شرقی ناتو/ انگلیس: تانک«چلنجر-۲» را در استونی مستقر می کند

منابع خبری شامگاه شنبه به وقت تهران اعلام کردند که یک فروند شناور انگلیسی روز جمعه برای تقویت ناتو ازعازم استونی شده است. به نوشته وبگاه «پلی موث» شناور «اچ ام اس دایموند» انگلیس همراه با بالگردهای تجسسی برای تقویت مواضع ناتو در شرق اروپا عازم استونی می شود. وزارت دفاع انگلیس همچنین از اعزام شماری از تانک‌ها و خودروهای زرهی خود از آلمان به استونی همراه با پشتیبانی جنگنده‌های تایفون این کشور خبر داده است. انگلیس نوع این تانک‌ها را «چلنجر-۲» اعلام کرده است.

حرکت ناوچه رزمی انگلیسی به  استونی برای تقویت جبهه شرقی ناتو/ انگلیس: تانک«چلنجر-۲» را در استونی مستقر می کند

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ منابع خبری شامگاه شنبه به وقت تهران اعلام کردند که یک فروند شناور انگلیسی روز جمعه برای تقویت ناتو  ازعازم استونی شده است.

به نوشته وبگاه «پلی موث» شناور «اچ ام اس دایموند» انگلیس همراه با بالگردهای تجسسی برای تقویت مواضع ناتو در شرق اروپا عازم استونی می شود. وزارت دفاع انگلیس همچنین از اعزام شماری از تانک‌ها و خودروهای زرهی خود از آلمان به استونی همراه با پشتیبانی جنگنده‌های تایفون این کشور خبر داده است. انگلیس نوع این تانک‌ها را «چلنجر-۲» اعلام کرده است.

این اقدامات پس از آن صورت گرفت که در نشست مجازی سران ناتو در روز جمعه با استقرار ۴۰۰۰۰ نفر از نیروهای ناتو به کشورهای دوست و متحد در شرق اروپا در بحبوحه بیم از اینکه آنها می توانند هدف بعدی روسیه پس از حمله به اوکراین باشند، موافقت کردند.

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر