کد خبر: 128660
A

دیدار «پوتین» با بایدن تکذیب شد

در پی انتشار اخباری از سفر احتمالی رئیس جمهوری آمریکا به اروپا برای رایزنی درباره مساله اوکراین، دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین اعلام کرد که در حال حاضر امکان برگزاری دیدار بین ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه با جو بایدن،همتای آمریکایی وی وجود ندارد.

دیدار «پوتین» با بایدن تکذیب شد

به گزارش دیده بان ایران؛ پسکوف به این سوال که آیا امکان برگزاری نشست جدید روسیه و آمریکا در مسکو یا واشنگتن مورد بحث است یا خیر، پاسخ منفی داد.

رسانه‌های آمریکایی دوشنبه گزارش دادند که بایدن در هفته‌های آینده به اروپا سفر می‌کند تا در مورد وضعیت اوکراین گفتگو کند.

دو منبع آگاه گفتند، مقامات کاخ سفید در حال بررسی امکان سفر رئیس جمهوری آمریکا به اروپا برای بررسی حمله روسیه به اوکراین هستند.

در این رابطه شبکه تلویزیونی آمریکایی NBC گزارش داد که رئیس جمهور این کشور به احتمال زیاد از بروکسل، مقر سازمان های اجرایی ناتو و اتحادیه اروپا بازدید خواهد کرد. این شبکه به جزئیات بیشتر از تور آتی بایدن یا تاریخ آن اشاره‌ای نکرد.

ایالات متحده بارها اعلام کرده است که با متحدان اروپایی خود در تماس دائمی است و اقدامات خود را در قبال پرونده اوکراین با آنها هماهنگ می‌کند./ ایسنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر