کد خبر: 128945
A

نازنین زاغری نشست خبری برگزار می‌کند

نازنین زاغری راتکلیف دوشنبه در یک نشست خبری شرکت خواهد کرد. نازنین زاغری راتکلیف نزدیک به شش سال پیش برای دیدار نوروزی خانواده خود به ایران رفته بود که در هنگام بازگشت، بازداشت و به اتهام "جاسوسی" به زندان محکوم شد اما پس از چند سال آزاد و به صورت ویژه ابتدا به عمان و سپس انگلیس منتقل شد. روزنامه جوان نزدیک به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هفته گذشته نسبت به اظهارات زاغری پس از آزادی اظهار نگرانی کرده بود.

نازنین زاغری نشست خبری برگزار می‌کند

به گزارش سایت دیده بان ایران؛نازنین زاغری راتکلیف دوشنبه در یک نشست خبری شرکت خواهد کرد. نازنین زاغری راتکلیف نزدیک به شش سال پیش برای دیدار نوروزی خانواده خود به ایران رفته بود که در هنگام بازگشت، بازداشت و به اتهام "جاسوسی" به زندان محکوم شد اما پس از چند سال آزاد و به صورت ویژه ابتدا به عمان و سپس انگلیس منتقل شد. 

روزنامه جوان نزدیک به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هفته گذشته نسبت به اظهارات زاغری پس از آزادی اظهار نگرانی کرده بود.

بیشتر بخوانید: روزنامه نزدیک به سپاه: منتظر دروغ پردازی‌های نازنین زاغری در شبکه های لندنی باشید

پیش از پایان زندان خانم زاغری، پرونده دیگری برای او تشکیل شد و اردیبهشت سال پیش به اتهام تبلیغ علیه نظام جمهوری اسلامی ایران، به یک سال حبس تعزیری محکوم شد. خانم زاغری این اتهام را نیز بی‌اساس دانسته است.

نازنین زاغری راتکلیف و انوشه آشوری دو زندانی ایرانی-بریتانیایی محبوس در ایران روز چهارشنبه این کشور را ترک کردند و وارد بریتانیا شدند.

بیشتر بخوانید: کیهان ادعای وزیر امور خارجه درباره دلایل ادعای نازنین زاغری را رد کرد!/ انگلیس مجبور شد، بدهی ۵۳۰ میلیون دلاری به ایران را پرداخت کند

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر