کد خبر: 128949
A

یک هواپیمای مسافربری با ۱۳۲ سرنشین در جنوب چین سقوط کرد

مقامات هوانوردی اعلام کردند که یک هواپیمای مسافربری با ۱۳۲ سرنشین و ۹ خدمه پرواز روز دوشنبه در منطقه‌ای کوهستانی در جنوب چین سقوط کرده و دودی از آتش در محل سقوط دیده می‌شود. تعداد تلفات این حادثه هنوز مشخص نیست.

یک هواپیمای مسافربری با ۱۳۲ سرنشین در جنوب چین سقوط کرد

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ مقامات هوانوردی اعلام کردند که یک هواپیمای مسافربری با ۱۳۲ سرنشین و ۹ خدمه پرواز روز دوشنبه در منطقه‌ای کوهستانی در جنوب چین سقوط کرده و دودی از آتش در محل سقوط دیده می‌شود. تعداد تلفات این حادثه هنوز مشخص نیست.

سازمان هواپیمایی کشوری چین، در یک اطلاعیه آن‌لاین نوشت که هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ که از شهر کونمینگ به گوانگژو در جنوب پرواز می‌کرد، «تماس خود را بر فراز شهر ووژو» در منطقه گوانگشی از دست داد و سپس سقوط کرد.

ساکنان محلی به رسانه‌ها گفته‌اند که بدنه این هواپیما در محل سانحه «به طور کامل از هم پاشیده» و قطعات آن در مناطق جنگلی مجاور دیده می‌شود.

به گقته مقام‌های چینی اکنون گروه‌های امدادی به محل حادثه اعزام شده‌اند. این مقامات جزئیات دیگری در مورد این سانحه اعلام نکرده‌اند.

پیش از این در چین یک هواپیمای خطوط هوایی هنان در سال ۲۰۱۰ در شمال شرقی استان هیلونگجیانگ سقوط کرد و حداقل ۴۲ نفر از ۹۲ سرنشین آن کشته شدند، اگرچه آمار نهایی آن سانحه هرگز تأیید نشد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر