کد خبر: 129365
A

رئیس جمهور چچن: ۱۱ هزار نیروی جدید به جبهه اوکراین اضافه می‌شوند

رمضان قدیروف رئیس جمهور چچن گفت که ۱۱۰۰۰ داوطلب چچنی جدید به «برادران مجاهد خود برای تکمیل مأموریت در اوکراین» پیوسته‌اند و به مأموریت خود تا تحقق همه اهداف "عملیات ویژه نظامی روسیه در اوکراین" ادامه خواهند داد

رئیس جمهور چچن: ۱۱ هزار نیروی جدید به جبهه اوکراین اضافه می‌شوند

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ گزارش المیادین، «رمضان قدیروف» رئیس جمهوری خودمختار چچن در پیامی ویدئویی، از ارتش روسیه و «انجام وظایفش در اوکراین» تمجید کرد.

وی در این پیام گفت: «مردان ما امروز در همه جبهه‌ها کار خوبی انجام داده‌ و روستاها و محله‌ها را آزاد کرده‌اند. من معتقدم تا چند روز دیگر کنترل مراکز اصلی را به طور کامل در دست خواهیم گرفت و سپس به کی‌یف خواهیم رفت».

قدیروف افزود: «اگر کی‌یف نزد ما نیاید، ما به عنوان مهمانان غیرمنتظره به آنجا خواهیم رفت».

وی از نیروهای امنیتی اوکراین خواست تا برای از بین بردن «نازی‌ها» و افراط‌گرایان به نیروهای روسیه بپیوندند و به رهبری اوکراین هشدار داد که «در صورت امتناع از همکاری، پاسخگو خواهند بود».

رئیس جمهور چچن خطاب به کی‌یف گفت: «به شما اطمینان می‌دهم، اگر خودتان نیایید و تمام خواسته‌های ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور روسیه را محقق نکنید، هیچ رحمی به شما نخواهد شد... نه دولت خواهد بود و نه زلنسکی. .. اروپا و آمریکا شما را نجات نخواهند داد زیرا جنایتکار هستید».

قدیروف افزود: «۱۱۰۰۰ داوطلب چچنی جدید برای تکمیل ماموریت خود در اوکراین به برادران مجاهد خود خواهند پیوست. ما تا زمانی که به پیروزی کامل دست یابیم و اوکراین را به کشوری آزاد تبدیل کنیم، به عملیات خود ادامه می‌دهیم».

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر