کد خبر: 129807
A

کرملین: تلاش می کنیم جنگ در روزهای آینده به پایان برسد / هدف روسیه «پیشگیری از جنگ جهانی سوم» بود

دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین در مصاحبه با اسکای نیوز گفت: مقامات روسیه امیدوارند عملیات ویژه (حمله روسیه به خاک اوکراین) در اوکراین در آینده نزدیک، چه از طریق مذاکره یا از طریق ابزار نظامی، تکمیل شود.

کرملین: تلاش می کنیم جنگ در روزهای آینده به پایان برسد / هدف روسیه «پیشگیری از جنگ جهانی سوم» بود

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین در مصاحبه با اسکای نیوز گفت: مقامات روسیه امیدوارند عملیات ویژه در اوکراین در آینده نزدیک، چه از طریق مذاکره یا از طریق ابزار نظامی، تکمیل شود.

وی افزود: ارتش ما تمام تلاش خود را برای پایان دادن به این عملیات انجام می‌دهد. و ما امیدواریم که در روزهای آینده، در آینده قابل پیش‌بینی، این عملیات به اهداف خود برسد و یا با مذاکره بین هیئت‌های روسیه و اوکراین آن را به پایان برسانیم.»

پسکوف در مورد تنش زدایی در مناطق کیف و چرنیگوف گفت که این یک علامت حسن نیت است که با هدف ایجاد شرایط مطلوب برای ادامه مذاکرات انجام می شود.

او همچنین افزود، «هدف اقدامات روسیه در اوکراین پیشگیری از یک درگیری بزرگتر بود، چرا که اگر اوکراین به عضویت ناتو در می آمد و با پشتیبانی ناتو اقدام به عملیات علیه کریمه می کرد، امکان وقوع یک درگیری در سطح جهانی (جنگ سوم جهانی) و استفاده از سلاح هسته ای وجود داشت».

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر