کد خبر: 131162
A

واشنگتن‌پست: پومپئو در حال بررسی برای نامزد شدن در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ است

روزنامه واشنگتن‌پست گزارش داده «مایک پومپئو»، وزیر امور خارجه سابق آمریکا در حال انجام بررسی‌های لازم برای نامزد شدن در انتخابات ریاست‌جمهوری 2024 و رقابت با گزینه دموکرات‌ها در این انتخابات است.

واشنگتن‌پست: پومپئو در حال بررسی برای نامزد شدن در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ است

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ یک روزنامه آمریکایی در یادادشتی این گمانه‌زنی را مطرح کرده که مایک پامپئو، وزیر امور خارجه سابق آمریکا ممکن است به فکر نامزد شدن در انتخابات ۲۰۲۴ باشد.

این روزنامه امروز جمعه گزارش داده «مایک پامپئو»، وزیر امور خارجه سابق آمریکا در حال انجام بررسی‌های لازم برای نامزد شدن در انتخابات ریاست‌جمهوری 2024 و رقابت با گزینه دموکرات‌ها در این انتخابات است.

روزنامه واشنگتن‌پست گزارش داده که وزیر خارجه سابق آمریکا در حال بررسی کردن این گزینه است. او در حال حاضر در حال انجام تبلیغات برای نامزدهای جمهوری‌خواه در انتخابات میان‌دوره‌ای کنگره است. پامپئو اخیراً از «دیوید مک‌کورمیک» به عنوان یکی از نامزدهای سنا تبلیغات کرده است.

پامپئو سال گذشته هم در مصاحبه‌ای با فاکس‌نیوز احتمال حضورش در انتخابات 2024 را رد نکرده بود. البته بعضی گفته‌اند این تنها در صورتی امکان‌پذیر است که دونالد ترامپ تصمیم نگیرد تا در انتخابات کاندید شود.وی چندی پیش در مصاحبه با فاکس نیوز در پاسخ به سوالی که اگر ترامپ تصمیم بگیرد که برای انتخابات ریاست جمهوی 2024 نامزد شود، تصمیم وی برای نامزدی در انتخابات چه خواهد بود که پاسخ داد وی همیشه آماده یک مبارزه خوب است.

در حزب جمهوری‌خواه زمزمه‌هایی هم از احتمال کاندید شدن «مایک پنس»، معاون دونالد ترامپ مطرح است. او در ماه‌های گذشته به ایالت‌های مختلف سفر کرده و در مصاحبه‌های مختلف هم احتمال نامزد شدنش را رد نکرده است. نیکی هیلی، سفیر سابق آمریکا در سازمان ملل یکی دیگر از گزینه‌هایی در حزب جمهوری‌خواه است که گمانه‌زنی‌هایی درباره احتمال کاندید شدن او وجود دارد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر