کد خبر: 131414
A

۲۲ نامزد نزدیک به ترامپ در انتخابات میاندوره ای ایالت های اوهایو و ایندیانا پیروز شدند

نامزد مورد حمایت دونالد ترامپ در رقابت‌های مقدماتی انتخابات میان‌دوره‌ای در دو ایالت اوهایو و ایندیانا به پیروزی رسیدند.

۲۲ نامزد نزدیک به ترامپ در انتخابات میاندوره ای ایالت های 

اوهایو و ایندیانا پیروز شدند

به گزارش سایت دیده بان ایران؛  دونالد ترامپ در «تروث سوشال»، شبکه اجتماعی خود، با تاکید بر اینکه نتیجه انتخابات  میاندوره ای در دو ایالت اوهایو و ایندیانا «٢٢ به صفر» شد، پیروزی در رقابت‌های داخلی حزب جمهوری‌خواه را به همه نامزدهای مورد حمایت خود تبریک گفت.

آسوشیتد پرس با اشاره به پیروزی نامزدهای جمهوری خواه در میاندوره ای مجلس سنای آمریکا نوشت ؛ خبرسازترین پیروزی در انتخابات روز سه‌شنبه برنده شدن جی.دی وانس به عنوان نامزد نهایی جمهوری‌خواهان برای رقابت بر سر کسب کرسی سنای آمریکا در انتخابات ماه نوامبر است.

جی.دی وانس، نویسنده کتاب پرفروش «مرثیه هیل‌بیلی»، یکی از نامزدهای جمهوری‌خواهان بود که تا دو هفته پیش بخت چندانی در نظرسنجی‌ها نداشت. اما با حمایت دونالد ترامپ، او یکباره به صدر نامزدها برگشت و نهایتا در انتخابات این ایالت به پیروزی رسید.

به این ترتیب او در ماه نوامبر با تیم رایان، نامزد دموکرات‌ها، رقابت خواهد کرد و یکی از آن دو جانشین سناتور جمهوری‌خواه فعلی خواهد شد که به زودی بازنشسته می‌شود.

به نوشته آسوشیتدپرس، پیروزی احتمالی وانس در انتخابات نوامبر، سنای آمریکا را بیشتر به سمت ترامپ سوق خواهد داد.

دونالد ترامپ در «تروث سوشال»، شبکه اجتماعی خود، با تاکید بر اینکه نتیجه این انتخابات «٢٢ به صفر» شد، پیروزی در رقابت‌های داخلی حزب جمهوری‌خواه را به همه نامزدهای مورد حمایت خود تبریک گفت.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر