کد خبر: 136110
A

آمریکا: ایران باید با توافق پیشنهادی آمریکا موافقت کند؛ در غیر این صورت به فشار‌های خود ادامه خواهیم داد

جان کربی هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی آمریکا: اگر ایران دوباره به توافق هسته‌ای پیشنهادی آمریکا پایبند نشود، به فشار‌های خود ادامه خواهیم داد.

آمریکا: ایران باید با توافق پیشنهادی آمریکا موافقت کند؛ در غیر این صورت به فشار‌های خود ادامه خواهیم داد

به گزارش سایت دیده بان ایران به نقل از شبکه خبری «الجزیره» قطر، «جان کربی»، هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی آمریکا عصر امروز (دوشنبه) خاطر نشان ساخت که مذاکرات مربوط به توافق هسته ای میان ایران و قدرت های جهانی تکمیل شده و یک توافق روی میز وجود دارد.

کربی در گفت و گو با شبکه تلویزیونی «ام اس ان بی سی» آمریکا، ضمن تاکید بر این که ایران باید با توافق پیشنهادی موافقت کند با این حال تمایلی به انجام این کار نشان نداده، عنوان کرد: اگر ایران دوباره به توافق هسته ای پایبند نشود، به فشارهای خود ادامه خواهیم داد.

هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی آمریکا در بخش دیگری از اظهارات خود همچنین اعلام کرد که «جو بایدن»، رئیس جمهوری این کشور در دیدارهای خود در جریان سفر اخیر به سرزمین های اشغالی، مسئله قتل «شیرین ابوعاقله»، خبرنگار فلسطینی شبکه الجزیره را مطرح کرده است.

کربی در این باره همچنین تاکد کرد که بایدن به همکاری با مقامات رژیم صهیونیستی و فلسطینی ادامه می دهد تا قاتلان ابوعاقله پاسخگو شوند و پاسخ های کاملی در رابطه با این حادثه به دست آید.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر