کد خبر: 137148
A

«تیسیر الجعبری» فرمانده منطقه شمال جهاد اسلامی در حمله اسرائیل به غزه به شهادت رسید / حماس: تل آویو باید بهای آن را بپردازد

منابع خبری فلسطینی اعلام کردند که در حمله جنگنده‌های اسرائیل به نوار غزه «تیسیر الجعبری» فرمانده منطقه شمال در سرایا القدس به شهادت رسیده است.

 «تیسیر الجعبری» فرمانده منطقه شمال جهاد اسلامی در حمله اسرائیل به غزه به شهادت رسید / حماس: تل آویو باید بهای آن را بپردازد

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ منابع خبری فلسطینی اعلام کردند که در حمله جنگنده‌های رژیم اسراییل به نوار غزه «تیسیر الجعبری» فرمانده منطقه شمال در سرایاالقدس به شهادت رسیده است.

وزارت بهداشت فلسطین خبر داد در حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی دست کم 2 نفر به شهادت رسیده و 19 نفر دیگر مجروح شدند.

دقایقی پیش ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که جنگنده‌های این رژیم اهدافی را در داخل نوار غزه مورد حمله قرار داده است.

رسانه‌های اسراییلی مدعی شدند که ارتش اسرائیل هدافی مربوط به جهاد اسلامی را مورد حمله قرار داده است.

خبرنگار شبکه خبری المیادین نیز اعلام کرد که حملات ارتش رژیم صهیونیستی به منطقه برج فلسطین در مرکز شهر غزه انجام شده است.

ارتش اسراییل در بیانیه خود اعلام کرد که طی عملیاتی با نام «عملیات فجر» جهاد اسلامی را در نوار غزه هدف قرار دادیم.

منابع پزشکی فلسطینی نیز خبر دادند که در پی حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به نوار غزه تعدادی مورد هدف قرار گرفته‌ و به بیمارستان منتقل شده‌اند.شبکه خبری الجزیره خبر داد که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی در حمله خود، سه مکان مختلف در غزه را هدف قرار داده‌اند.

واکنش حماس

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین، حماس، طی بیانیه‌ای به حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به نوار غزه واکنش نشان داد.

در این بیانیه آمده است: «دشمن اسرائیلی مرتکب جنایت جدیدی شده و باید بهای آن را پرداخته و مسئولیت کامل این اقدام را بپذیرد».

یک سخنگوی جنبش حماس نیز به الجزیره گفت که تجاوز اسرائیل ادامه دارد و این تاکید بر این دارد که حمله به غزه از پیش برنامه‌ریزی شده بود.

وی تاکید کرد: «مقاومت فلسطین در برابر تجاوز یکپارچه بوده و بهای این حمله را برای کابینه لاپید و گانتز افزایش خواهد داد».

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر