کد خبر: 137641
A

انصارالله تهدید کرد: در آینده دشمن را غافلگیر می‌کنیم!

یک مقام یمنی اعلام کرد که درصورت تداوم تجاوز به یمن و محاصره آن، دستان نیروهای یمنی به متجاوزان خواهد رسید و مانورهای نظامی و رزمایش‌های آنها در دریای سرخ و خلیج عدن برای نیروهای یمن اهمیتی ندارد.

انصارالله تهدید کرد: در آینده دشمن را غافلگیر می‌کنیم!

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ مهدی المشاط، رئیس شورای عالی سیاسی جنبش انصارالله یمن در سخنانی با اشاره به اخبار منتشر شده درباره سفر یک هیئت آمریکایی در پوشش "تیم امور عمرانی" به منطقه "بروم" در "حضرموت"، اظهار کرد: حضور آمریکایی‌ها در حضرموت مهر تاییدی است بر آنچه درباره جاه طلبی‌ها و چشم طمع دشمنان به یمن مطرح می‌شود.

وی گفت: تسلیحات دفاعی آمریکا از رژیم‌های عربستان سعودی و امارات در برابر حملات یگان‌های موشکی و پهپادهای یمن محافظت نمی‌کند.

المشاط تاکید کرد: تمامی اقدامات صورت گرفته توسط اشغالگران در مناطق تحت کنترل‌شان باطل و بی‌پایه و اساس است و صنعاء هیچ مسئولیتی در قبال این اقدامات ندارد و آنها را غیرقانونی می‌داند.

وی در بخش دیگری از اظهاراتش در واکنش به رزمایش مشترک درحال برگزاری میان ارتش آمریکا و عربستان در "ینبع" نیز افزود: این رزمایش که در ینبع در حال برگزاری است از عنوان "الغضب العارم" (خشم شدید) به عنوان "الهروب الطویل" (فرار بزرگ) تغییر نام خواهد داد و آمریکایی‌ها سعودی‌ها و اماراتی‌ها را بازی می‌دهند و درصدد هستند تا با برگزاری این رزمایش‌ها روحیه فرسوده آنها را بالا ببرند.

این مقام یمنی همچنین هشدار داد که درصورت تداوم تجاوز به یمن و محاصره آن، دستان نیروهای یمنی به متجاوزان خواهد رسید و مانورهای نظامی و رزمایش‌های آنها در دریای سرخ و خلیج عدن برای نیروهای یمن اهمیتی ندارد.

وی تاکید کرد که "روزهای آینده شاهد تغییرات و تحولات غافلگیر کننده خواهند بود و ما در انجام شدیدترین ضربات و برداشتن هر مانعی در مسیر دستیابی ملت یمن به حق زندگی شرافتمندانه تردید نخواهیم کرد."

رئیس شورای عالی سیاسی جنبش انصارالله همچنین بار دیگر بر تعهد یمن به مسئله فلسطین تاکید کرد و گفت: پایداری و مقاومت برادرانمان در فلسطین را می‌ستاییم و موضع جمهوری یمن در قبال مسئله فلسطین ثابت و واضح است.

وی ادامه داد: ما در نتیجه مواضع صریح خود در قبال رژیم اسرائیل غاصب و تاکید بر خروج آن از سرزمین‌های آزاد و مقدس فلسطین با تجاوز و محاصره مواجه شده‌ایم.

منبع: ایسنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر