کد خبر: 137954
A

کابینه طالبان تغییر کرد

رهبر طالبان انتصابات جدیدی را در ۱۰ پست بلند رتبه و متوسط طالبان انجام داد. بر اساس احکام جدید، «عطاءالله عمری» معاون پیشین وزارت دفاع به عنوان سرپرست وزارت کشاورزی، آبیاری و دام، «عبدالرحمان راشد» سرپرست پیشین وزارت کشاورزی به عنوان معاون وزارت مهاجران و برگشت کنندگان و «محمدخان» والی پیشین ارزگان به عنوان والی پکتیا مقرر شده‌است.

کابینه طالبان تغییر کرد

به گزارش سایت دیده بان ایران؛خبرگزاری جمهور افغانستان، ذبیح الله مجاهد سخنگوی طالبان امروز یکشنبه (۳۰ مرداد) فرمان انتصابات جدید و تغییر جایگاه های آخندزاده را در توییتر خود، منتشر کرده‌است.

بر اساس احکام جدید، «عطاءالله عمری» معاون پیشین وزارت دفاع به عنوان سرپرست وزارت کشاورزی، آبیاری و دام، «عبدالرحمان راشد» سرپرست پیشین وزارت کشاورزی به عنوان معاون وزارت مهاجران و برگشت کنندگان و «محمدخان» والی پیشین ارزگان به عنوان والی پکتیا مقرر شده‌است.

بر پایه این تصمیم آخندزاده، «محمدعلی جان‌احمد» والی پیشین پکتیا به عنوان والی ارزگان و عبدالقیوم ذاکر به عنوان مسوول نظامی در ولایت پنجشیر و اندراب‌ها گماشته شده‌اند.

همچنین در این فرمان، «محمد طیب حقانی» به عنوان فرمانده نیروی انتظامی پنجشیر، «عبدالظاهر خادم» شهردار فراه را به عنوان فرمانده نیروی انتظامی این ولایت معرفی کرده‌است.

این منبع خبری افغان افزود: «عبدالولی ادریس» فرماندار این ولایت به عنوان شهرداری فراه، شخصی به نام «مسافر» به عنوان فرماندار پنجشیر و ملانعمت الله معصوم فرمانده نیروی انتظامی فراه به عنوان فرماندار این ولایت گماشته شده‌اند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر