کد خبر: 138697
A

لایپد: سیاست ما در قبال تداوم فشارها بدون شکست معادله‌ها است

نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز یکشنبه از دستیابی به یک توافق احتمالی در چارچوب کنونی مذاکرات جاری رفع تحریم ها ابراز نگرانی کرد و گفت که موضع تل آویو در خصوص توافق هسته ای تداوم فشار است.

لایپد: سیاست ما در قبال تداوم فشارها بدون شکست معادله‌ها است

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ نقل از شبکه الجزیره، یائیر لاپید، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در اظهاراتی گفت که سیاست این رژیم "درخصوص توافق هسته ای ایران تداوم فشارها بدون شکست معادله ها است".

وی گفت: "رئیس موساد (سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی) فردا به واشنگتن می رود تا موضع تل آویو در خصوص خطرات نهفته در توافق هسته ای ایران را شرح دهد."

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در سایه انزوای بین المللی این رژیم در ارتباط با مذاکرات رفع تحریم ها مدعی شد که این رژیم توانسته است که "کمپین گسترده ای به راه بیاندازد" تا به گفته خود از طریق آن "مانع امضای یک توافق هسته‌ای خطرناک میان ایران و قدرتهای بزرگ" شود.

سران رژیم صهیونیستی با اذعان به برخورداری ایران از دانش هسته‌ای و نیز احتمال دستیابی به یک توافق با ایران، بار دیگر در سایه اختلاف‌نظرهای خود به تکاپو افتاده‌اند تا شاید بتوانند بر این روند تاثیر بگذارند.

شبکه تلویزیونی صهیونیستی «کان» پیش از این گفت:  لاپید قرار است با جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا در حاشیه نشست سالانه سازمان ملل درباره توافق هسته ای ایران گفت و گو کند.

لاپید و بایدن چند روز پیش با یکدیگر تلفنی گفت وگو کردند.

شبکه تلویزیونی صهیونیستی «آی ۲۴ نیوز» پیشتر گزارش داده بود که لاپید خواستار توضیح رئیس موساد درباره تحقیر آمریکا به خاطر امضای توافق هسته ای احتمالی با ایران شده است؛ امری که نشان از اختلافات داخلی و سردرگمی آنها در زمینه چگونگی برخورد با این پرونده دارد.

دیوید بارنی رئیس موساد اخیرا از آمریکا برای عجله در امضای توافق هسته ای انتقاد کرده و این توافق را مبتنی بر دروغ اعلام کرده بود. حالا او قرار است فردا دوشنبه به واشنگتن سفر کند.

منبع: ایرنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر