کد خبر: 138771
A

سفیر آمریکا: موضع تل‌آویو را در مذاکرات احیای برجام در نظر می‌گیریم

«تام نایدز»، سفیر آمریکا در اسرائیل تصریح کرده که واشنگتن موضع تل‌آویو را در مذاکرات احیای برجام در نظر می‌گیرد. تام نایدز در ادامه گفت: «دولت [آمریکا]به راهکار دیپلماتیک علاقه‌مند است، اما تنها به راهکاری که مبتنی بر شرایط مطرح‌شده در پیش‌نویس اتحادیه اروپا باشد.»

سفیر آمریکا: موضع تل‌آویو را در مذاکرات احیای برجام در نظر می‌گیریم

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ «تام نایدز»، سفیر آمریکا در فلسطین اشغالی تصریح کرده که واشنگتن موضع تل‌آویو را در مذاکرات احیای برجام در نظر می‌گیرد.

روزنامه جروزالم‌پست به نقل از این مقام آمریکایی نوشته واشنگتن هیچ‌گاه دست اسرائیل را در برابر ایران نمی‌بندد. او گفت: «ما از تهدید ناشی از ایران مطلع هستیم.»

تام نایدز در ادامه گفت: «دولت [آمریکا] به راهکار دیپلماتیک علاقه‌مند است اما تنها به راهکاری که مبتنی بر شرایط مطرح‌شده در پیش‌نویس اتحادیه اروپا باشد.»

وی همچنین گفت: «موضع ما روشن است. ما به مواضع اسرائیل گوش می‌کنیم. به عنوان مثال، مسئله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در نظر بگیرید [که از فهرست FTO وزارت خارجه آمریکا خارج نشد].»

نایدر در ادامه درباره سفر رئیس موساد به واشنگتن برای دیدار با مقام‌های سیا، پنتاگون و وزارت خارجه آمریکا گفت: «می‌دانیم اسرائیلی‌هایی هستند که با توافق مخالف هستند. در تماس دائمی هستیم. از او در آمریکا برای دیدار با هر کسی استقبال می‌شود.»

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر