کد خبر: 138855
A

حمله هوایی اسرائیل به فرودگاه حلب سوریه

منابع خبری سوری از شنیده شدن صدای انفجار در لاذقیه و حلب خبر دادند. خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) گزارش داد که اسرائیل با حملات هوایی، فرودگاه حلب را هدف قرار داده است

حمله هوایی اسرائیل به فرودگاه حلب سوریه

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ روزنامه الوطن به نقل از خبرنگار خود در لاذقیه گزارش داد که صدای چند انفجار از این شهر شنیده شده است. خبرنگار الوطن حاضر در حلب هم خبر داد که صدای چند انفجار را از آسمان این شهر شنیده است.

خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) اما گزارش داد که رژیم صهیونیستی با حملات هوایی، فرودگاه حلب را هدف قرار داده است.هنوز جزئیات بیشتری درباره تلفات و خسارات احتمالی این حملات وجود ندارد.

این در حالی است که پدافند هوایی سوریه نهم شهریور ماه جاری با چند موشک در آسمان شهر و استان دمشق مقابله کرد. این موشکها توسط جنگنده‌های رژیم صهیونیستی شلیک شدند که نقاطی را در دمشق هدف حمله قرار داد‌ند.

منابع خبری گفتند که پدافند هوایی سوریه با چهار موشک در جنوب دمشق مقابله کرده است. مقابله با موشک‌ها در نزدیکی جاده فرودگاه بین‌المللی دمشق، بزرگراه دمشق-درعا و اطراف شهر «الکسوه» واقع در جنوب استان دمشق صورت گرفت.

ساعاتی پیش از این حمله نیز منابع سوری از حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به فرودگاه بین‌المللی حلب واقع در شمال غرب سوریه خبر دادند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر