کد خبر: 138957
A

برنامه جدید رهبر کره شمالی؛ ساخت سرزمین پریان سوسیالیستی!

رسانه دولتی کره شمالی اعلام کرد: مجلس عالی خلق کره شمالی برای تصویب قانونی با هدف تبدیل کشور به یک "کشور پریان زیبا و متمدن سوسیالیستی" تشکیل جلسه داد.

برنامه جدید رهبر کره شمالی؛  ساخت سرزمین پریان سوسیالیستی!

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ خبرگزاری دولتی KCNA، در گزارش خود اعلام کرد: مجلس عالی خلق کره شمالی برای تصویب قانونی با هدف تبدیل کشور به یک "کشور پریان زیبا و متمدن سوسیالیستی" تشکیل جلسه داد.

مجلس عالی خلق کره شمالی (SPA) در نشست روز چهارشنبه خود قوانین مربوط به دورنمای آتی کشور و توسعه روستایی را تصویب کرد. این دو قانون به پیشبرد تلاش‌های حزب حاکم برای ایجاد یک چرخش رادیکال در جامعه روستایی و سیاست برای دستیابی به توسعه سریع جامعه روستایی سوسیالیستی به سبک کره‌ای و تبدیل کشور به یک کشور زیبا و متمدن کمک خواهد کرد.

رهبر کره شمالی، کیم جونگ اون، که در این جلسه حضور نداشت، قول داده است که معیشت مردم را بهبود بخشد و توسعه روستایی را در بحبوحه بحران‌های اقتصادی ناشی از قرنطینه‌های خود تحمیلی کووید 19 تحریم‌های بین‌المللی بر سر برنامه تسلیحات هسته‌ای این کشور و بلایای طبیعی تقویت کند. .

تحلیلگران می‌گویند که بسیاری از وعده‌های اقتصادی کیم هنوز محقق نشده است و سازمان های امدادی نسبت به کمبود بی رویه مواد غذایی و سایر مشکلات هشدار داده اند.

بر اساس گزارشی که ماه گذشته توسط 38 North، یک سایت مستقر در ایالات متحده که کره شمالی را زیر نظر دارد، منتشر شد، قول اون برای بازسازی یک استان ویران شده از طوفان در شمال این کشور و تبدیل آن به یک جامعه معدنی "مدل" پیشرفت کمی داشته است.

ایالات متحده؛ اون را متهم کرده است که منابع خود را در پروژه‌های نظامی به هزینه مردم این کشور صرف کرده است. این هفته اعلام شد که روسیه در مورد خرید مهمات به کره شمالی نزدیک شده است، که به طور بالقوه برای دولت پیونگ یانگ درآمدی بادآورده ایجاد می کند. روسیه اما این گزارش را جعلی خوانده است.

منبع: ایسنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر