کد خبر: 140588
A

فرانسه: اتحادیه اروپا به‌دنبال مسدود کردن دارایی‌ها و ممنوعیت سفر مقامات ایرانی است

وزیر خارجه فرانسه روز سه‌شنبه ۱۲ مهر گفت اتحادیه اروپا در حال بررسی تحریم مقامات ایرانی دخیل در برخورد با اعتراضات اخیر به شکل ممنوع کردن سفر و مسدود کردن دارایی‌های آن‌هاست. وزیر خارجه فرانسه در اظهارات خود مدعی شد که تحریم‌های جدید ممکن است شامل افراد کلیدی دولت فعلی و قبلی ایران شود که فرزندان خود را برای تحصیل و زندگی به کشورهای غربی می‌فرستند.

فرانسه: اتحادیه اروپا به‌دنبال مسدود کردن دارایی‌ها و ممنوعیت سفر مقامات ایرانی است

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ وزیر خارجه فرانسه روز سه‌شنبه ۱۲ مهر گفت اتحادیه اروپا در حال بررسی تحریم برخی مقامات ایرانی دخیل در برخورد با اعتراضات اخیر به شکل ممنوع کردن سفر و مسدود کردن دارایی‌های آن‌هاست.

کاترین کولونا در جلسه پارلمان فرانسه  ادعا کرد: «واکنش فرانسه در اتحادیه اروپا هدف قرار دادن مقام‌هایی است که در  برخورد با اعتراضات  ایران نقش مهمی دارند. اتحادیه اروپا در حال بررسی وضع تحریم‌هایی نظیر ممنوعیت سفر و مسدود کردن دارایی این افراد است».

وزیر خارجه فرانسه  در اظهارات خود مدعی شد که تحریم‌های جدید ممکن است شامل  افراد کلیدی دولت فعلی و قبلی ایران  شود که فرزندان خود را برای تحصیل و زندگی به کشورهای غربی می‌فرستند.

وزارت امور خارجه ایران پیشتر در واکنش اظهارات مقامات اروپایی، اقدامات طرف غربی را به مداخله در امور داخلی ایران دانسته و آن را محکوم کرده بود. 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر