کد خبر: 141520
A

انگلیس: اقدام ایران در ارسال پهپاد‌های جنگی به روسیه نقض قطعنامه شورای امنیت است

یک روزنامه انگلیسی گزارش داده لندن همانند فرانسه «اقدام ایران در ارسال پهپاد‌های جنگی به روسیه» را نقض قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل متحد می‌داند. روزنامه گاردین گزارش داده علی‌رغم دیدگاه فرانسه و انگلیس مبنی بر اینکه ایران در حال نقض قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل است برنامه‌ای برای ارجاع این پرونده به سازمان ملل وجود ندارد.

انگلیس: اقدام ایران در ارسال پهپاد‌های جنگی به روسیه نقض قطعنامه شورای امنیت است

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ روزنامه انگلیسی زبان گاردین گزارش داده لندن همانند فرانسه «اقدام ایران در اراسال پهپادهای جنگی به روسیه» را نقض قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل متحد می‌داند.

روزنامه گاردین گزارش داده علی‌رغم دیدگاه فرانسه و انگلیس مبنی بر اینکه ایران در حال نقض قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل است برنامه‌ای برای ارجاع این پرونده به سازمان ملل وجود ندارد.

وزارت خارجه فرانسه هفته گذشته در خصوص ارسال پهپاد از سوی ایران به روسیه مدعی شد اقدام تهران نقض قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت است که برای تأیید توافق هسته‌ای برجام صادر شد.

سخنگوی وزارت خارجه فرانسه پنجشنبه گذشته در نشست خبری روزانه گفت: «ما متوجه مقدار زیادی اطلاعات هستیم که به استفاده نیروهای مسلح روسیه از پهپادهای ایران در اوکراین اشاره می‌کنند.»

وی اضافه کرد: «عرضه پهپاد از سوی ایران به روسیه نقض قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت سازمان ملل خواهد بود.»

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر