کد خبر: 144823
A

پادشاه انگلیس بار دیگر با تخم‌مرغ هدف حمله قرار گرفت

پادشاه انگلیس برای دومین بار در یک ماه هدف پرتاب تخم مرغ قرار گرفت و پلیس مردی را به اتهام "تعرض خشونت‌آمیز" بازداشت کرد.

پادشاه انگلیس بار دیگر با تخم‌مرغ هدف حمله قرار گرفت

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ 

ادشاه انگلیس برای دومین بار در یک ماه هدف پرتاب تخم مرغ قرار گرفت و پلیس مردی را به اتهام "تعرض خشونت‌آمیز" بازداشت کرد.

محافظان فورا وارد عمل شده و چارلز سوم، پادشاه انگلیس را از صحنه اغتشاش در میدان سنت جورج واقع در شهر "لوتون" دور کردند.

پلیس بدفوردشایر تایید کرد که یک مظنون در این ماجرا بازداشت شد و در حال حاضر تحت بازجویی قرار دارد.

ظاهرا پادشاه انگلیس از این رویداد آشفته و مضطرب نشد و پس از آنکه به منطقه دیگری منتقل شد فورا دست دادن با مردم حاضر را از سر گرفت.  

این رویداد چهار هفته پس از آن رخ داد که پاتریک تلول ۲۳ ساله به خاطر پرتاب تخم مرغ به پادشاه و ملکه در جریان سفر به شهر "یورک" بازداشت شد.

این زوج سلطنتی ۹ نوامبر سال جاری میلادی وارد شهر یورک شدند تا از مجسمه ملکه الیزابت دوم در کلیسای جامع یورک مینیستر رونمایی کنند که فردی از بین جمعیت چهار تخم مرغ به طرف آنها پرتاب کرد که البته همه این تخم مرغ‌ها خطار رفتند و هیچ یک از آنها به این زوج سلطنتی برخورد نکرد.

تلول به عنوان یکی از دانشجویان سابق دانشگاه یورک معرفی شد که برای انتخابات محلی سال ۲۰۱۹ میلادی به عنوان نامزد حزب سبز در شهر یورک کاندیدا شده بود.

وی سپس مدعی شد که از حمل تخم مرغ در مکان‌های عمومی یا نزدیک شدن در ۵۰۰ متری خاندان سلطنتی منع شده است.

سفر پادشاه انگلیس به شهر لوتون یک روز پس از آن صورت گرفت که هری و مگان، دوک و دوشس ساسکس در پیش‌ نمایش سریال مستند جدیدشان از یک "بازی کثیف" صحبت کردند.

این سریال جدید قرار است از روز پنجشنبه در نت فیلیکس پخش شود و انتظار می‌رود که به دنبال آن خاندان سلطنتی انگلیس با اتهامات دیگری مواجه شود.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر