کد خبر: 145828
A

واکنش رئیس جمهور آمریکا به درخواست مذاکرات هسته ای: برجام مُرده است

در روزهای گذشته امیر عبدالهیان وزیر امور خارجه در گفت و گویی با رسانه ها صحبت از امکان دوباره گفت و گو بر سر موارد اختلافی در برجام خبر داده بود. برخی رسانه ها هم از تلاش دیپلماتیک طرف مذاکره کننده ایرانی و هماهنگ کننده اتحادیه اروپا برای بازگشت به میز مذاکره خبر داده بودند. در کنار این تلاش ها اما امروز جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در پاسخ به پرسش خبرنگاران درباره احتمال دوباره از سر گیری مذاکرات ایران و غرب بر سر پرونده هسته ای را غیر محتمل دانست.

واکنش رئیس جمهور آمریکا به درخواست مذاکرات هسته ای: برجام مُرده است

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ در روزهای گذشته امیر عبدالهیان وزیر امور خارجه در گفت و گویی با رسانه ها صحبت از امکان دوباره گفت و گو بر سر موارد اختلافی در برجام خبر داده بود. برخی رسانه ها هم از تلاش دیپلماتیک طرف مذاکره کننده ایرانی و هماهنگ کننده اتحادیه اروپا برای بازگشت به میز مذاکره خبر داده بودند. در کنار این تلاش ها اما امروز جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در پاسخ به پرسش خبرنگاران درباره احتمال دوباره از سر گیری مذاکرات ایران و غرب بر سر پرونده هسته ای را غیر محتمل دانست.  

جو بایدن رئیس‌جمهور آمریکا روز سه‌شنبه در پاسخ به این پرسش که آیا می‌تواند مرگ برجام را اعلام کند؟ گفت: نه.

بایدن در جواب به اینکه به چه علت نمی‌تواند مرگ برجام را اعلام کند تصریح کرد: دلایل زیادی دارد. برجام مرده است اما ما نمی‌توانیم این را اعلام کنیم. داستانش طولانی است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر