کد خبر: 146445
A

وزیر جنگ اسرائیل: دستور آمادگی برای جنگ داده‌ام / کابینه نتانیاهو بدون شک بسیار افراطی است

وزیر جنگ دولت اسرائیل در سخنانی نسبت به اقدامات اعضای تندرو کابینه درحال تشکیل این رژیم و احتمال تشدید درگیری درپی این اقدامات هشدار داد.

وزیر جنگ اسرائیل: دستور آمادگی برای جنگ داده‌ام / کابینه نتانیاهو بدون شک بسیار افراطی است

به گزارش سایت دیده بان ایران به نقل روزنامه القدس العربی، بنی گانتس، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی  از احتمال درگیر شدن اسرائیل در جنگ خبر داد و گفت: من فکر می‌کنم که اگر دولت بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر مکلف اسرائیل غیر مسؤولانه رفتار کند، ممکن است باعث تشدید درگیری امنیتی شود.

وی افزود: من حتی به دستگاه‌های امنیتی یا کسانی که با من در تماس بودند دستور دادم تا برای احتمال تشدید درگیری در نتیجه این تحولات آماده شوند.

گانتس تاکید کرد: دولت بعدی اسرائیل بدون شک یک دولت بسیار افراطی خواهد بود؛ اما ما به نتیجه انتخابات احترام می‌گذایم.

وی همچنین گفت که به دلیل نژادپرستی و افراط گرایی مذهبی کابینه نتانیاهو، به دولت او نخواهد پیوست.

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی دوشنبه اعلام کرده بود که بنیامین نتانیاهو در نظر دارد پنج‌شنبه سوگند یاد کند و ریاست دولت اسرائیل را به شکل رسمی عهده‌دار شود.

این شبکه تاکید کرد، به‌رغم احتمال اینکه نتانیاهو روز پنج‌شنبه برای کابینه جدید خود سوگند یاد کند؛ اما همچنین مشکلاتی در نحوه تقسیم پست‌های وزارتی میان اعضای حزب حاکم "لیکود" وجود دارد.

در نظرسنجی که اخیرا توسط موسسه "Manu Geva" به طور مشترک با "ipanel" انجام شد، مشخص شد که بیش از نیمی از اسرائیلی‌ها (۵۱ درصد) از ترکیب کابینه دولت نتانیاهو ناراضی هستند.

 
 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر