کد خبر: 146568
A

جدیدترین عکس از دختر صدام در فضای مجازی منتشر شد +تصویر

رغد در پیام توییتری خود گفت عزیزان! این روزها شانزدهمین سالگرد اعدام پدرم رئیس‌جمهور صدام حسین است. برای رسیدن به یک پیروزی و رسیدن به آزادسازی عراق از دست اشغالگران استوار خواهیم بود.

جدیدترین عکس از دختر صدام در فضای مجازی منتشر شد +تصویر

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ رغد صدام، دختر صدام حسین، رهبر سابق عراق، همزمان با نزدیک شدن شانزدهمین سالگرد اعدام پدرش پیامی را برای مردم عراق ارسال کرد؛ و به نقل از سی‌ان‌ان عربی، رغد صدام در پیام صوتی خود که در حساب توئیتر منتشر کرد، گفت: عزیزان! این روز‌ها شانزدهمین سالگرد اعدام پدرم رئیس‌جمهور صدام حسین است. برای رسیدن به یک پیروزی و رسیدن به آزادسازی عراق از دست اشغالگران استوار خواهیم بود.

او با خواندن آیاتی از قرآن به پایدار نبودن ظلم و نابودی قوم ظالمین اشاره کردو گفت به زودی دوران جدیدی در عراق توسط قهرمانان خاموش وطن آغاز خواهد شد. رغد دیدار‌هایی بارهبران ونمایندگان کشور‌های عربی داشته است.

وی ادامه داد: صدای پر از عشق شما به ما کمک می‌کند تا بر شرایط استثنایی که در آن قرار داریم غلبه کنیم، بنابراین به شما یادآوری می‌کنم که اجازه ندهید نزاع و نفرت شما را از بین ببرد.

رغد از عراقی‌ها خواست که «همیشه عراق را به عنوان یک هدف بزرگتر و والاتر قرار دهند.» و تاکید کرد خدا نزدیک است و دشمنان شما، دشمنان حقیقت و انسانیت، محو خواهند شد.

رغد صدام حسین

 


دختر رئیس جمهور معدوم همچنین از جهانیان خواست تا برای روح پدرش و جان باختگان عراق یک دقیقه در سوگ بایستند و گفتند: بیایید همه ما در همه کشور‌های جهان یک دقیقه عزاداری کنیم.

منبع: اعتمادآنلاین

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر