کد خبر: 146600
A

پوتین سال جدید را به رهبران غرب تبریک نگفت

«ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه فرا رسیدن سال جدید میلادی را فقط به «الکساندر ووچیچ»رئیس جمهور صربستان و «ویکتور اوربان» نخست وزیر مجارستان تبریک گفت اما به دیگر رهبران کنونی اروپا تبریک نگفت.

پوتین سال جدید را به رهبران غرب تبریک نگفت

به گزارش سایت دیده بان ایران به نقل از اینترفاکس، «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور  روسیه فرا رسیدن سال جدید میلادی را فقط به «الکساندر ووچیچ»رئیس جمهور صربستان و «ویکتور اوربان» نخست وزیر مجارستان تبریک گفت اما به دیگر رهبران کنونی اروپا تبریک نگفت.

وبسایت کرملین پیام های تبریک پوتین که برای رهبران جهان به مناسبت فرا رسیدن سال جدید فرستاد را منتشر کرد که در این پیام ها  به جز اوربان و ووچیچ  نام هیچ کدام از رهبران کنونی اروپا دیده نمی شود.

«دیمیتری پسکوف» سخنگوی کاخ کرملین در پاسخ به پرسش خبرنگاران درباره این که آیا رئیس جمهور روسیه فرا رسیدن سال جدید را به رهبران آمریکا، فرانسه و آلمان تبریک می گوید، گفت:نه، به آنها تبریک نمی گوید.این رهبران هیچ گونه اقدامی برای ارسال پیام تبریک انجام نداده اند و تا کنون تماسی با آنها نداشته ایم. همچنین با توجه به اقدامات غیردوستانه ای که به شکل مستمر انجام می دهند بنابراین رئیس جمهور روسیه نیز به آنها تبریک نمی گوید.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر