کد خبر: 147480
A

امیرعبداللهیان: ایران با قدرت از مردم و مقاومت لبنان حمایت می کند

وزیر خارجه کشورمان در بدو ورود به لبنان خواستار انتخاب سریع رئیس جمهور از مسیر گفت‌وگو و توافق سیاسی شد و تاکید کرد که جمهوری اسلامی ایران با قدرت به حمایت‌های خود از مردم، دولت، ارتش و مقاومت در لبنان ادامه می‌هد.

امیرعبداللهیان: ایران با قدرت از مردم و مقاومت لبنان حمایت می کند

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در اظهارات کوتاه خبری در بدو ورود به لبنان گفت: سفرم به بیروت در چارچوب دعوت رسمی وزیر محترم امور خارجه جمهوری لبنان با هدف رایزنی‌ در خصوص موضوعات دوجانبه، منطقه‌ای و بین المللی از جمله رایزنی در خصوص آخرین تحولات فلسطین انجام می‌شود.

امیرعبداللهیان با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران با قدرت به حمایت‌های خود از مردم، دولت، ارتش و مقاومت در لبنان ادامه می‌هد، افزود، ما همه جریان‌های سیاسی لبنان را دعوت می‌کنیم که از مسیر گفتگو و‌ توافق هر چه سریعتر نسبت به انتخاب رییس جمهور و‌ تکمیل فرایند سیاسی اقدام کنند.

رئیس دستگاه دیپلماسی کشورمان افزود، تردیدی نداریم که جریان‌های سیاسی مختلف در لبنان با شایستگی و بدون هرگونه مداخله خارجی، قادر به تعیین رئیس جمهوری خود خواهند بود.

 وزیر امور خارجه کشورمان در سفر جاری خود در لبنان، با دکتر عبدالله بوحبیب همتای لبنانی خود، نجیب میقاتی نخست وزیر و نبیه بری رئیس مجلس لبنان دیدار و گفتگو خواهد کرد.

منبع: تسنیم

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر