کد خبر: 46758
A

شیخ عیسی قاسم برای معالجه وارد لندن شد

مسؤولیت وخامت وضعیت سلامتی شیخ قاسم بر عهده دولت بحرین است و وخامت اوضاع او ناشی از محاصره ظالمانه بیش از دو ساله دولت است.

شیخ عیسی قاسم برای معالجه وارد لندن شد

رهبر معنوی شیعیان بحرین برای درمان، با هزینه خود وارد لندن شد.

به گزارش دیده بان ایران؛ به نقل از سایت منامه پست، یوسف المحافظه، معاون مرکز حقوق بشر بحرین تاکید کرد، آیت‌الله شیخ عیسی قاسم، رهبر معنوی شیعیان این کشور روز دوشنبه برای معالجه با هزینه خودش در لندن به وسیله آمبولانس وارد فرودگاه بحرین شد.

فراکسیون مخالف دولت بحرین در انگلیس اعلام کرد، مسؤولیت وخامت وضعیت سلامتی شیخ قاسم بر عهده دولت بحرین است و وخامت اوضاع او ناشی از محاصره ظالمانه بیش از دو ساله دولت است.

این فراکسیون در بیانیه‌ای اعلام کرد، رژیم آل خلیفه در ممانعت شیخ قاسم از حقوق طبیعی خود از جمله درمان و رفت و آمد بسیار ظالمانه رفتار کرده و تلاش می‌کند از طریق انحراف افکار عمومی به سمت مسائل تسهیل در انجام مقدمات سفر یا بر عهده گرفتن هزینه‌های درمان در خارج، نقض‌ها علیه شیخ قاسم را آشکار نکند.

فراکسیون مذکور نسبت به بازیچه قرار دادن مساله شیخ قاسم و تلاش‌های ناامیدکننده برای انتقال طرح‌های انتقام‌جویانه هشدار داد که نابودی موجودیت بحرین را هدف قرار می‌دهد.

این فراکسیون اعلام کرد، رژیم آل خلیفه به دنبال سودجویی سیاسی از بیماری شیخ قاسم است و تلاش دارد از طریق تسهیل در انجام اقدامات سفر وی برای معالجه شهرت خود را بهبود بخشد.

همچنین فراکسیون مخالف دولت بحرین از توجه مردم به شیخ قاسم و هوشیاری بی‌نظیر آنها قدردانی کرد چرا که این مردم ثابت کردند نسبت به طرح‌های انتقام‌جویانه نظام آگاه هستند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر