کد خبر: 47451
A

رسوایی اخلاقی، باعث واکنش ترامپ شد

«دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا روز شنبه سکوت خود در مورد افشاگری وکیل سابقش در خصوص ماجرای رسوایی اخلاقی خود را شکست و ضبط صدای موکل از سوی وکیل را اقدامی تقریبا غیرقانونی خواند.

رسوایی اخلاقی، باعث واکنش ترامپ شد

به گزارش پایگاه خبری وتحلیلی دیده بان ایران ؛ روزنامه «نیویورک تایمز» گزارش داد که «مایکل کوهن» وکیل پیشین ترامپ یکی از مکالمات خود با رئیس جمهوری آمریکا را در سال 2016 ضبط کرده که در آن به پرداخت حق السکوت به «کارن مک دوگال» مدل سابق نشریات مستهجن به دلیل داشتن رابطه غیراخلاقی با ترامپ اشاره شده است.

گفته شده است که این رابطه یک سال برقرار بوده و از سال 2006 پس از ازدواج ترامپ با «ملانیا» همسر کنونی اش آغاز شده است.

ترامپ روز شنبه در توییتی در این خصوص، حمله اف بی آی به دفتر کوهن را غیرقابل باور خواند. وی همچنین ضبط صدای موکل از سوی وکیل را غیرقانونی دانست و اعلام کرد که مرتکب هیچ خلافی نشده است.

 اف بی آی در حال تحقیق پیرامون اقدامات کوهن برای پرداخت حق سکوت به چندین زن است که ادعا کرده اند با ترامپ رابطه نامشروع داشته اند. در این پرونده باید مشخص شود که آیا این پرداخت ها قوانین مربوط به تامین مالی ستادهای انتخاباتی را نقض کرده است یا خیر.

کوهن که سال ها وکیل ترامپ بوده و بسیاری از رازهای او را می داند، اکنون هدف تحقیقات اف بی آی است و هر روز تمایل بیشتری برای همکاری با بازپرس های این پرونده نشان می دهد که این موضوع می تواند خطرات حقوقی و سیاسی بزرگی برای ترامپ به همراه داشته باشد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر