کد خبر: 47618
A

نیکی هیلی: ایران با بد رییس‌جمهوری طرف شده است/ ما هر تهدیدی را جدی می‌گیریم/ ما برای مذاکره آمادگی داریم. اما حق ندارید ما را تهدید کنید

سفیر آمریکا در سازمان ملل از توییت ترامپ علیه ایران حمایت کرده و خطاب به ایران مدعی شد: اگر می‌خواهید پای میز حاضر شوید و بر روی توافق جدید با ایران کار کنید، ما برای مذاکره آمادگی داریم. اما حق ندارید ما را تهدید کنید.

نیکی هیلی: ایران با بد رییس‌جمهوری طرف شده است/ ما هر تهدیدی را جدی می‌گیریم/ ما برای مذاکره آمادگی داریم. اما حق ندارید ما را تهدید کنید

به گزارش دیده بان ایران و به نقل از «سی بی ان نیوز»، «نیکی هیلی» سفیر آمریکا در سازمان ملل گفته آمریکا هرگز نباید به «ولادیمیر پوتین» اعتماد کند.

وی گفته که ما به روسیه اعتماد نداریم. به پوتین اعتماد نداریم و نخواهیم داشت. آنها هرگز قرار نیست دوست ما باشند. این یک واقعیت است. 

«هیلی» در مصاحبه با این شبکه خبری آمریکایی مدعی شد: من فکر می‌کنم چه رییس‌جمهور با «کیم جونگ اون» رهبر کره شمالی نشسته باشد، چه با «پوتین»، این اتفاقاتی بوده که باید رخ می‌داده است. اگر این مذاکرات را نداشتیم، نمی‌توانستیم به نتیجه برسیم. 

وی همچنین گفت: ترامپ با «کیم» مذاکره کرد و با دیگر رهبران کشورها نیز خواهد کرد. او با «شی» رییس‌جمهور چین هم مذاکره کرده و این روش اوست. او حس می‌کند با این کار به نتیجه بهتری می‌رسد. این روش اوست. این روشی است که او عمل می‌کند. 

سفیر آمریکا در سازمان ملل افزود: شما خواهید دید که در دیدارهای بعدی افراد دیگر و کارگروه های دیگری نیز با هم جمع خواهند شد. او حس می‌کند باید کارها را رو در رو انجام دهد. 

«هیلی» مدعی شد: رییس‌جمهور آمریکا فارغ از اینکه با نظر من موافق باشد یا مخالف به آن احترام می‌گذارد، گوش می‌کند و درباره آن مذاکره می‌کنیم. همه دوست دارند رییس جمهورشان کسی باشد که بخواهد خبرهای بد را بشنود. 

وی مدعی شده ایران مشروعیتش را از لفاظی می‌گیرد و «اروپایی‌ها و همه طرف‌های توافق ایران امروز نگران کاری هستند که آنها قرار است بکنند. ما فریب نمی‌خوریم.»

«هیلی» از توییت ترامپ علیه ایران حمایت کرده و مدعی شد: رییس‌جمهور فهماند که آمریکا را تهدید نکنند؛ چرا که ما هر تهدیدی را جدی می‌گیریم و قطعا شما نمی‌خواهید که واکنش ما را ببینید. اگر می‌خواهید پای میز حاضر شوید و روی توافق جدید با ایران کار کنید، ما برای مذاکره آمادگی داریم. اما حق ندارید ما را تهدید کنید.

سفیر آمریکا در سازمان ملل اذعان کرد: قطعا ایران با بد رییس‌جمهوری طرف است./ایلنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر