کد خبر: 47701
A

انتشار فایل صوتی جنجالی ترامپ با مدل مستهجن/ آیا ترامپ به دردسر می افتد؟

ترامپ روابط نامشروع خود با مدل ها و پورن استارها را رد می کند، اما اسناد راه دیگری می روند و یکی پس از دیگری صحت این رویدادها را تایید می کنند.

انتشار فایل صوتی جنجالی ترامپ با مدل مستهجن/ آیا ترامپ به دردسر می افتد؟

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران پس از اسناد به دست آمده از نحوه پرداخت رشوه 130 هزار دلاری به «استورمی دنیلز»، سند اف بی آی که سی ان ان آن را منتشر کرده، جای هیچ توضیحی برای ترامپ نمی گذارد.

سی ان ان، یک فایل صوتی از مکالمه دونالد ترامپ با وکیل سابقش «مایکل کوهن» درباره حق السکوت به «کارن مک‌دوگال» یکی از مانکن‌های مجله پلی‌بوی را منتشر کرده است. «رودی جولیانی»، وکیل فعلی ترامپ درباره این مکالمه که سال 2016 ضبط شده می‌گوید که هیچ پولی پرداخت نشده و در این صدای ضبط شده هیچ مدرکی مبنی بر وقوع جرم وجود ندارد. اما محتوای فایل صوتی که به بایکوت خبری رابطه ترامپ با مک دوگال در سال 2006 اشاره دارد، ادعاهای آن ها را رد می کند.

در این نوار به نظر می‌آید ترامپ و «کوهن» در حال بحث درباره خرید حقوق داستان مربوط به «دوگال» از شرکت صاحب نشریه «نشنال اینکوایرر» هستند. این مدل سابق پلی‌‎بوی داستان ماجرای خود و ترامپ را پیش از انتخابات به «اینکوایرر» وابسته به «امریکن مدیا» فروخته بود. کوهن در این مکالمه می‌گوید: ما «باید پول بدهیم... من باید یک شرکت باز کنم که بتوانم از طریق آن همه اطلاعات مربوط به رفیقمان را منتقل کنم» اشاره او به «دیوید پکر»، رئیس شرکت «امریکن مدیا» است. ترامپ در پاسخ می‌گوید: «خب، حالا چقدر باید برای این قضیه پول بدهیم؟ 150 هزار تا؟» پرداخت 150 هزار دلار پول که به وضوح در فایل صوتی آمده در حالی است که «کارن مک‌دوگال» بابت فروش داستان رابطه جنسی اش ۱۵۰ هزار دلار از «اینکوایرر» پول گرفته بود.

بخشی از صدای ضبط شده نامفهوم است اما شنیده می‌شودکه ترامپ می‌گوید«پرداخت نقدی»واکنش کوهن اما واضح است که می‌گوید: «نه، نه، نه.» سی ان ان گفته است این فایل صوتی از طریق «لنی دیویس»، وکیل مایکل کوهن در اختیار این شبکه قرار گرفته است. این فایل صوتی می تواند به وزارت دادگستری آمریکا که در حال تحقیق درباره «حق السکوت» به زنانی است که مدعی رابطه جنسی با ترامپ بودند، کمک کند و البته عاملی دردسر ساز برای رئیس جمهورآمریکا باشد. رسانه ها منتظرند تا بدانند نفر سوم لیست رسوایی کیست؟

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر