کد خبر: 48235
A

یک نماینده پارلمان رژیم صهیونیستی مدعی شد؛ خروج ایران از جنوب سوریه مشکوک است

نماینده پارلمان رژیم صهیونیستی و عضو حزب اتحاد صهیونیست مدعی شده نسبت به خروج نیروهای ایرانی از جنوب سوریه مشکوک است.

یک نماینده پارلمان رژیم صهیونیستی مدعی شد؛ خروج ایران از جنوب سوریه مشکوک است

یک نماینده عضو حزب اتحاد صهیونیست در رژیم صهیونیستی مدعی شده ما از عقب‌نشینی نیروهای ایرانی از مرزهای اسرائیل اطمینان کسب کردیم اما آنها در همه رده‌های ارتش سوریه حضور دارند.

به گزارش دیده بان ایران به نقل از «اسپوتنیک»، «شوتلوا» نماینده پارلمان رژیم صهیونیستی و عضو حزب اتحاد صهیونیست مدعی شده نسبت به خروج نیروهای ایرانی از جنوب سوریه مشکوک است.

این نماینده مجلس رژیم صهیونیستی مدعی شد: من ترجیح می‌دهم که به سرعت نتیجه‌گیری نکنم. باید صبر کرد و دید که چه اتفاقی زمانی که سوری‌ها کنترل همه بخش‌های بلندی‌های جولان را در دست می‌گیرند خواهد افتاد. رسانه‌ها گزارش کرده‌اند که ارتش سوریه که در خلال جنگ تضعیف شده است به شدت به حمایت ایران وابسته است. 

وی مدعی شد: «ما از عقب‌نشینی نیروهای ایرانی از مرزهای اسرائیل اطمینان کسب کردیم اما به طور دو فاکتو ایران و مستشارانشان در بین رده‌های مختلف ارتش سوریه حضور دارند. این شامل حضور در بلندی‌های جولان هم هست.»

گفتنی است هفته گذشته «الکساندر لاورنتیف» نماینده ویژه رییس‌جمهور روسیه در امور سوریه مدعی شده بود که روسیه به منافع اسرائیل توجه می‌کند و از این رو در صدد است که نیروهای ایرانی را تا ۸۵ کیلومتری مرزهای مشترک سوریه و اسرائیل دور کند./ایلنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر