کد خبر: 50277
A

«عمار حکیم» حمله به کنسولگری ایران در بصره را محکوم کرد

حکیم در بیانیه‌ای نسبت به حوادث اخیر بصره ابراز نگرانی کرد و گفت: اکنون کشور در سراشیبی خطرناکی قرار دارد که نیازمند تأمل و دقت نظر واقعگرایانه است.


«عمار حکیم» حمله به کنسولگری ایران در بصره را محکوم کرد

به گزارش دیده بان ایران، عمار حکیم رهبر جریان حکمت ملی طی بیانیه‌ای با اعلام حمایت از حقوق برگزار کنندگان تظاهرات مسالمت آمیز گفت: تظاهرات مسالمت‌آمیز از جانب قانون اساسی تأیید شده و خواهان حقوق مشروع و ارائه خدمات به شهروندان است.

رهبر جریان حکمت ملی در ادامه بیانیه خود با محکوم کردن تلاش‌ها برای به انحراف کشیدن مسیر تظاهرات و سوق دادن آن به سمت تخریب و آتش زدن عامدانه اموال عمومی، نمایندگی‌ها و کنسولگری‌ها از جمله کنسولگری‌ جمهوری اسلامی ایران از سوی افراد نفوذی، تصریح کرده است: مرجعیت عالی عراق در خطبه‌های اخیر نماز جمعه تخریب و آتش زدن اموال عمومی و خصوصی را غیرشرعی و غیرقانونی دانسته‌اند.

حکیم در پایان این بیانیه تاکید کرده است: جریان حکمت ملی از همگان می‌خواهد که بر دیدگاه‌ محافل دینی و اجتماعی، سیاستمداران، چهره‌های برتر عشایر و فرهیختگان استان بصره تکیه کنند تا اوضاع را مهار کرده و اجازه پیشرفت شرایط به سمتی را ندهند که پایان خوشی دربرنخواهد داشت.

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر