کد خبر: 52486
A

برای ماه عسل به ترکیه رفته بودم، به قتل خاشقجی متهم شدم

یک روزنامه سعودی با ابراز تردید مجدد نسبت به روایتی که از ورود گروه ترور در قالب ۱۵ فرد امنیتی به استانبول در روز ناپدید شدن روزنامه نگار مفقود سعودی سخن می‌گوید، مدعی شد که یکی از افراد این گروه از یک سال پیش به ترکیه نرفته است.

برای ماه عسل به ترکیه رفته بودم، به قتل خاشقجی متهم شدم

به گزارش دیده بان ایران، به نقل از روسیا الیوم،‌ «احمد عقیل الظفیری» یکی از اعضای تیم ۱۵ نفره امنیتی سعودی که گفته می‌شود در روز ناپدید شدن «جمال خاشقجی» روزنامه‌نگار منتقد سعودی به ترکیه رفته‌اند، گفت: «هنگامی که رسانه‌های ترکیه و قطر تصویری از حضور من در ترکیه را منتشر کرده و من را به دست داشتن در ناپدید شدن خاشقجی متهم کردند، بسیار غافلگیر شدم». 

او در توضیح این مطلب افزود که هرگز فکر نمی‌کرد سفر ماه عسلی که یک سال پیش به ترکیه داشت، او را در مظان اتهام قرار دهد. الظفیری تأکید کرد: «من سال گذشته برای ماه عسل به ترکیه سفر کرده و در فرودگاه «ترابزون» فرود آمده بودم، حدود پنج روز همراه همسرم آنجا بودم و مانند یک توریست در سلامت و امنیت کامل به عربستان بازگشتم».

این سعودی متهم در ادامه گفت که چند روز پیش عکس خودم را همراه با مشخصات اضافه دریافت کردم و به قتل خاشقجی متهم شدم.

الظفیری افزود: «من تصویر خودم را از طریق لباس‌هایی که در زمان سفر به ترکیه پوشیده بودم، ‌شناختم. اکنون پس از انتشار این خبر رابطه‌ام با دوستان و نزدیکان دچار مشکل شده و به خاطر بدنامی این موضوع خانه‌نشین شده‌ام، حتی از پدر و مادرم نیز خبری ندارم اما برخی می‌گویند که آنها در بیمارستان هستند و من هر چه تلاش کردم آنها را قانع کنم که این موضوع صحت ندارد، قبول نکردند».

این سعودی متهم در پایان گفت: «می‌خواهم از خانه خارج شوم و عشقم به وطنم را توضیح دهم و اجازه هر گونه سوء استفاده از نامم را که بازار عناصر سیاسی و فعالان توئیتری را گرم کرده،‌ ندهم»

خاشقجی پس از ورود به کنسولگری کشورش در استانبول ناپدید شده و همچنان از او خبری نیست. 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر