کد خبر: 56803
A

ترامپ: حضورم در عراق به معنی نظارت بر رفتار ایران است/ ناچارم مخفیانه به خاورمیانه سفر کنم

دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا روز چهارشنبه بدون اعلام قبلی و به صورت غافلگیرانه‌ای به عراق سفر و با نظامیان دیدار و گفت‌و‌گو کرد

ترامپ: حضورم در عراق به معنی نظارت بر رفتار ایران است/ ناچارم مخفیانه به خاورمیانه سفر کنم

به گزارش دیده بان ایران، دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا روز چهارشنبه  بدون اعلام قبلی و به صورت غافلگیرانه به عراق سفر و با نظامیان آمریکایی حاضر در این کشور دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی در این سفر ضمن توجیه تصمیم غیرمنتظره خود مبنی بر خروج نیروهای نظامی آمریکا  از سوریه مواضع خود درباره عراق را اعلام و تاکید کرد که آمریکا از عراق خارج نخواهد شد.

رئیس‌جمهوری آمریکا با اذعان به مخفیانه بودن سفرش به بغداد گفت که خیلی غم‌انگیز است که ناچار باشی در کمال خفا به خاورمیانه سفر کنی و هر کاری انجام دهی تا سالم به مقصد برسی.

ترامپ همچنین درباره حضور نظامی آمریکا در عراق خاطرنشان کرد که حضور نظامی ایالات متحده در عراق برای جلوگیری از احیای داعش و محافظت از منافع ایالات متحده ادامه خواهد داشت و همچنین ما هرگونه تغییر احتمالی در داعش را بررسی می‌کنیم. حضور ما در عراق به معنی نظارت ما بر اعمال ایران است و به این نظارت ادامه خواهیم داد.

رئیس‌جمهوری آمریکا با اذعان به مخفیانه بودن سفرش به بغداد گفت که خیلی غم‌انگیز است که ناچار باشی در کمال خفا به خاورمیانه سفر کنی و هر کاری انجام دهی تا سالم به مقصد برسی./ایلنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر