کد خبر: 57377
A

فساد مالی نتانیاهو تایید شد

خبرگزاری 'رویترز' گزارش داد که با تایید اتهامات نتانیاهو در پرونده های اخذ رشوه و فساد مالی به نظر می رسد محاکمه وی در آینده نزدیک برگزار شود.

فساد مالی نتانیاهو تایید شد

به گزارش دیده بان ایران، این خبرگزاری امروز شنبه در تارنمای خود نوشت که 'شای نیتسان' دادستان اسراییلی، لایحه اتهامات نتانیاهو را تایید کرد، اتهامات نتانیاهو در این لایحه، دریافت رشوه، فساد مالی، کلاهبرداری و سواستفاده از اموال عمومی برشمرده شده اند.

به گفته برخی از حاضران در جلسه شور دادستانی، 'نیتسان' قصد دارد نتانیاهو را به جرم ارتشا، فساد مالی و خیانت در امانت به دادگاه احضار و سپس وی را محاکمه کند.

خانواده نتانیاهو به ویژه همسرش در ماه های اخیر درگیر چندین پرونده فساد مالی بوده و بارها و بارها اخبار آن در صدر رسانه ها قرار گرفته است؛ پرونده هایی که در رسانه ها به پرونده «1000»، پرونده «2000» ، پرونده «3000» و پرونده «4000» معروف شده است.

چندی پیش روزنامه صهیونیستی 'جروزالم پست' گزارش داده بود که «اویخای مندلبلیت» دادستان کل رژیم صهیونیستی قصد دارد پیش از انتخابات زودهنگام آوریل 2019 (فروردین 98 ) علیه بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم اعلام جرم کند.

در همین راستا پلیس رژیم صهیونیستی ماه گذشته اعلام کرد که تحقیقات درباره پرونده نتانیاهو و همسر وی به پایان رسیده و همه شواهد مجرم بودن آنها را اثبات می کند.

اما اکنون با صدور رای نهایی رای دادستانی و تایید اتهامات نتانیاهو باید دید که آیا وی استعفا می دهد یا خیر؟
نتانیاهو دوشنبه گذشته در یک کنفرانس مطبوعاتی گفته بود: حتی اگر دادستانی کل مرا برای محاکمه احضار کند استعفا نخواهم داد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر