کد خبر: 58584
A

آلمان به ونزوئلا هشدار داد: اگر انتخابات آزاد برگزار نکنید/ آماده به رسمیت شناختن گایدو هستیم

آلمان هم برای دولت مادورو در ونزوئلا ضرب‌الاجل تعیین کرد. رویترز، پس از اینکه اسپانیا و فرانسه برای ونزوئلا ضرب‌الاجل تعیین کردند آلمان هم سیاست مشابهی را اتخاذ کرد و هشدار داد اگر به زودی انتخابات سراسری و آزاد در ونزوئلا برگزار نشود خوان گایدو رییس مخالفان را به عنوان رهبر این کشور به رسمیت خواهد شناخت. مارتین فیتز سخنگوی دولت آلمان در حساب توییتری خود اعلام کرد: اگر ونزوئلا ظرف مدت ۸ روز آینده انتخابات سراسری و آزاد برگزار نکند برلین گایدو را بعنوان رییس جمهور موقت به رسمیت خواهد شناخت. فیتز اعلام کرد گایدو شخصی است که به دنبال روند آزاد سیاسی در ونزوئلا است و قصد دارد با شرکای اروپایی همکاری کند.

آلمان به ونزوئلا هشدار داد: اگر انتخابات آزاد برگزار نکنید/  آماده به رسمیت شناختن گایدو هستیم

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ به نقل از رویترز، پس از اینکه اسپانیا و فرانسه برای ونزوئلا ضرب‌الاجل تعیین کردند آلمان هم سیاست مشابهی را اتخاذ کرد و هشدار داد اگر به زودی انتخابات سراسری و آزاد در ونزوئلا برگزار نشود خوان گایدو رییس مخالفان را به عنوان رهبر این کشور به رسمیت خواهد شناخت.

مارتین فیتز سخنگوی دولت آلمان در حساب توییتری خود اعلام کرد: اگر ونزوئلا ظرف مدت ۸ روز آینده انتخابات سراسری و آزاد برگزار نکند برلین گایدو را بعنوان رییس جمهور موقت به رسمیت خواهد شناخت. فیتز اعلام کرد گایدو شخصی است که به دنبال روند آزاد سیاسی در ونزوئلا است و قصد دارد با شرکای اروپایی همکاری کند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر